با تغییر محیط کار، تغییر سیستم، تغییر در فرآیندها و یا حتی تهیه تکنولوژی‌های جدید شما نیاز به راهکارها و خدمات جامع نرم‌افزاری و فناوری اطلاعات سفارشی خواهید داشت، که به شما به صورت حرفه‌ای و خلاقانه در انتخاب راه حل‌ها و رفع چالش‌های فرآیندی و نرم‌افزاری سازمان شما کمک کند و کیفیت خدمات، فعالیت‌ها و تعاملات داخلی و خارجی سازمان و در نهایت سطح رضایتمندی مخاطبان شما را افزایش دهد.
تدبیر نت؛ ارائه خدمات آی‌تی در شرکت پردازش موازی سامان
تدبیرنت با هدف ارتقاء کیفیت روش‌های کاری امروز سازمان شما و ارائه خدمات سفارشی و خلاقانه برای در سریعترین زمان ممکن برای مشتریان عزیز فراهم شده است. تجربه ۲۱ سال  همراهی صادقانه با شما مشتریان عزیز و لمس دغدغه‌ها و چالش‌های کاری شما در حوزه خدمات آی‌تی به عنوان مکمل خدمات نرم‌افزاری تدبیر،  علاوه بر الزام ارائه  تدبیر نت برای ایجاد سهولت در فرآیندهای کاری شما بزرگواران، مهارت و تخصص کارشناسان ما را در ارائه این خدمات تصدیق می‌کند. همچنین برای ایجاد تجربه بهتر همکاری و افزایش رضایتمندی شما روابط همکاری محکمی با ارائه دهندگان پیشرو و معتبر در خدمات ویژه نرم‌افزاری آی‌تی  و تامین‌کنندگان بنام سخت‌افزاری ایجاد شده است.
در همین راستا، کارشناسان مجرب تدبیرنت آموزش‌های تخصصی تکمیلی را دریافت کرده و همچنین با توجه به تغییرات فراوان این صنعت و پویا بودن آن، این دوره‌ها بصورت مستمر برای کارشناسان برگزار خواهد شد.

 چرا از تدبیر نت استفاده کنیم؟

کارشناسان ما در تدبیر به واسطه تخصص و تجربه در پیاده‌سازی و استقرار سیستم‌های مالی و اداری به خوبی با چالش‌های تمامی بخش‌های سازمان شما در هر صنعتی که فعالیت می‌کنید آشنایی دارند.
شناخت زوایای مختلف و متفاوت کسب و کار شما با توجه به زمینه فعالیت سازمان شما چشم‌انداز و دید روشن  و گسترده‌تری پیش روی متخصصین ما قرارداده و نیازسنجی و پیاده‌سازی آنچه که در زمینه خدمات آی تی برای سهولت و پیشرفت کاری سازمانی خود نیازمند آن هستید، برای ما امری سهل و برای شما موجب صرفه جویی در زمان، هزینه و نیروی کار خواهد بود.

لیست خدمات تدبیرنت


برای اطلاع کامل از خدمات ارائه شده و سایر اطلاعات تکمیلی با شماره تلفن ۰۲۱۸۳۸۹۰ تماس بگیرید و یا از طریق لینک زیر ثبت نام کنید تا کارشناسان ما در کمترین زمان با شما تماس بگیرند.

نام شما (الزامی)

تلفن تماس (الزامی)

توضیحات