slider-newyear

بهار سال ۱۳۹۶ خجسته باد

مفتخریم که سالی دیگر را در کنار کاربران و کارکنان گرانقدر تدبیر به پایان می‌رسانیم و به استقبال بهاری دیگر می‌رویم. در سال ۱۳۹۵ نیز همانند سال‌های گذشته کوشیدیم با افزایش تنوع در سبد محصولات و خدمات نرم‌افزارهای مالی و اداری تدبیر و همچنین با ارتقای کیفیت محصولات و خدمات موجود، حداکثر ارزش افزوده را برای مشتریان ارجمندمان ایجاد کنیم.

ارائه چهار نسخه جدید از نرم‌افزارهای یکپارچه مالی و اداری تدبیر با صدها امکان و قابلیت جدید، تکمیل ماجول‌های صنعتی و کنترل تولید، ایجاد زیرساختی برای تعامل با وب‌سرویس‌های ارائه شده توسط شرکت‌های دیگر و ایجاد وب‌سرویس‌های سفارشی برای کاربران و نهایتا ارائه نسخه تحت وب سیستم‌های مالی و خزانه داری تدبیر با سازگاری کامل با نسخه‌های فعلی نرم‌افزار بخشی از دستاوردهای تیم تولید نرم‌افزار تدبیر بوده است.

در بخش خدمات و پشتیبانی نیز با راه‌اندازی سیستم‌های تلفن گویا و تیکتینگ سعی کرده‌ایم گامی در راستای مدرنیزه کردن خدمات ارائه شده به مشتریان برداریم. این سیستم‌ها امکان تهیه گزارشات آماری از کمیت و کیفیت خدمات پس از فروش را در اختیار ما می‌گذارند. سیستم تیکتینگ به ویژه، امکان تهیه یک پایگاه دانش جامع از رفع اشکالات فنی و پرسش‌های کاربران و پاسخ‌های ارائه شده توسط کارشناسان را فراهم می‌سازد.

تغییرات و بهینه سازی‌های فراوانی نیز در رویه‌ها و فرآیندهای داخلی سازمان ایجاد کرده‌ایم که هدف اصلی آنها پاسخگویی سریعتر به نیازهای مشتریان بوده است. از جمله می‌توانیم به ایجاد کارگروه صدای مشتری اشاره کنیم که اعضای آن با برگزاری جلسات مستمر و همچنین از طریق گروه‌های تعاملی در فضای سایبری، پیگیر مشکلات، انتقادات و پیشنهادات ارزشمند کاربران هستند.

امیدواریم که همه این تلاشها مقبول مخاطبین محترم نرم‌افزارهای تدبیر واقع شود.

در پایان، برای کلیه هموطنان عزیزمان و به ویژه برای کلیه همراهان و دوستداران تدبیر آرزوی سالی سرشار از موفقیت و شادکامی داریم.

بهارتان خجسته و فرخنده باد.

بهزاد مقصودی
مدیر عامل