9.0 - نرم افزار جامع مالی و اداری تدبیر

انتشار نسخه ۹٫۰ نرم­‌افزار جامع مالی و اداری تدبیر

نسخه ۹٫۰ نرم‌­ا‌فزار جامع مالی و اداری تدبیر که در اواخر بهمن ماه سال گذشته آماده و به طور محدود منتشر شده بود، پس از تکمیل مراحل تضمین کیفیت، همزمان با آغاز سال ۱۳۹۶ در دسترس عموم کاربران قرار گرفته است.

از اهم تغییرات کاربردی این نسخه می‌توان به در دسترس قرار گرفتن امکاناتی همچون مجموعه گزارشات تجزیه سنی در سیستم حسابداری، امکانات و گزارشات متعدد در سیستم کنترل تولید، تکمیل گزارشات سیستم­‌های حسابداری، ارزی، خزانه‌­داری، انبار و خرید و فروش اشاره کرد.

از دیگر امکانات این نسخه؛ در دسترس قرار گرفتن ابداعی جهت تعیین الگوی شرح سیستمی سند مالی مرتبط با فرم­‌های خزانه­‌داری (دریافت ­و­ پرداخت و انواع چک) می‌باشد. این امکان به کاربرانی که نیازمند انعطاف بالایی در این قسمت هستند، کمک می­کند تا شرح‌­های ایجاد شده توسط سیستم خزانه­‌داری را طبق الگوی مد نظر خود سفارشی کنند.

با استفاده از امکانات جدید نسخه ۹٫۰­ تدبیر، در سیستم پرسنلی و حقوق ­و دستمزد نیز می­‌توان نسبت به صدور سندهای تفکیک شده مالی اقدام نمود. اضافه شدن هشدارهای صوتی به کارتابل سیستم مالی و حقوق ­و دستمزد با قابلیت­‌های مورد نیاز جهت دلخواه‌سازی، کاربران محترم را یاری می­کند تا بتوانند در لحظه و با استفاده از فایل­‌های چندرسانه­‌ای از رویدادهای جدید این سامانه مطلع شوند.

در کنار این قابلیت‌­ها، بهینه‌سازی­‌ها و قابلیت­‌های جزئی متعدد دیگری به عموم سیستم‌­های تدبیر اضافه گردیده­ است، که اطلاعات جزئی آن‌ها از طریق واحد پشتیبانی شرکت قابل دسترسی می‌­باشد.