photo3

شرکت پردازش موازی سامان، پاییز امسال نیز همزمان با سالگرد ورود حسابداری مدرن به ایران، میزبان مدیران، متخصصین و فعالان حوزه حسابداری در همایش سالانه انجمن حسابداری ایران با محوریت “نظارت و حسابداری” بود تا ضمن معرفی آخرین تغییرات و امکانات جدید سیستم جامع نرم‌افزاری مالی و اداری تدبیر، گامی موثر در راستای مسئولیت حرفه‌ای و اجتماعی خود در حوزه انضباط مالی برداشته و در جمع اندیشمندان، مسئولین و صاحب‌نظران این حوزه حضور یابد.

photo1
در این همایش که در روز سه شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۵ در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد، جناب آقای دکتر ناصر پرتوی دبیر کل انجمن حسابداری ایران ضمن اشاره به اهمیت نظارت در بخش‌های مالی کشور و لزوم همکاری قوای سه‌گانه در پیاده‌سازی نظام مالی شفاف، حرفه حسابداری را به عنوان بازوی اصلی نظارتی در مسیر مبارزه با تخلفات مالی معرفی نمود. در این میان ضرورت بکارگیری سامانه‌های الکترونیکی  جهت جلوگیری از تخلف و هدر رفت بودجه به وضوح قابل درک است.

photo2

photo4

در پایان مدیریت و کارکنان شرکت پردازش موازی سامان، ضمن تشکر ویژه از برگزارکنندگان و شرکت کنندگان در این همایش امیدوار هستند با ارائه بسته‌های نرم‌‏افزار جامع مالی و اداری تدبیر مطابق با نیازهای روز عرصه حسابداری، سهمی موثر در راستای تحقق نظارت و انضباط مالی کشور ایفا نمایند.