سال ۱۳۹۶ را در کنار همکاران عزیز و کاربران گرانقدر تدبیر به پایان می‌رسانیم و به استقبال بهار طبیعت و زیبایی‌های آن می‌رویم. در سالی که پشت سر گذاشتیم مانند همیشه کوشیدیم تا بر کیفیت و تنوع محصولات و خدمات‌مان به کاربران ارجمند نرم‌افزارهای جامع مالی و اداری تدبیر بیفزاییم. توسعه نسخه تحت وب نرم‌افزار تدبیر (که از نظر ساختار داده‌ها با نسخه تحت ویندوز تدبیر کاملا سازگار است) و همچنین آماده‌سازی پلت‌فرمی برای توسعه اپلیکیشن‌های اندرویدی تدبیر (از جمله اپلیکیشن ثبت سفارش) جزو اقداماتی است که در راستای ایجاد تحول در بسترهای فنی و تکنولوژیک نرم‌افزار انجام داده‌ایم.

در سال ۱۳۹۶، چهار نسخه جدید از نرم‌افزار جامع مالی و اداری تدبیر نیز ارائه کردیم که هر نسخه شامل ده‌ها امکان جدید در بخش‌های مختلف نرم‌افزار بود. برای نمونه، در یکی از همین نسخه‌ها، سیستم مفصل و کاملی برای مدیریت تنخواه‌گردان‌ها به سیستم خزانه‌داری تدبیر افزوده شد که از نظر تنوع امکانات و قابلیتها در نوع خود بی‌نظیر است. فهرست کامل امکانات جدید نسخه‌های مختلف برنامه را نیز به طور مرتب روی وب‌سایت تدبیر قرار می‌دهیم تا کاربران تدبیر در جریان جزئیات کارها و پروژه‌های ما در واحد نرم‌افزار قرار گیرند.

پروژه‌های جالب و هیجان‌انگیز دیگری را نیز آغاز کرده‌ایم که در آینده نزدیک در باره آنها اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

 

در زمینه ایجاد تنوع در ارائه خدمات به مشتریان گرامی، علاوه بر تقویت و توسعه سیستم تیکتینگ، گروه تلگرامی پرسش و پاسخ تدبیر را نیز راه‌اندازی کردیم و در نتیجه مسیر دیگری برای رفع اشکالات فنی در اختیار کاربران تدبیر قرار گرفت که تا کنون استقبال بسیار خوبی هم از آن شده است. کانالهای ارتباط با مشتریان را در بسیاری از شبکه‌های مجازی نیز فعال کرده‌ایم و محتواهای فنی و تبلیغاتی شرکت را از طریق آنها به سمع و نظر کاربران و هواداران تدبیر می‌رسانیم.

در واحد آموزش تدبیر، مجموعه بسیار متنوع و کاملی از ویدیوهای آموزشی نرم‌افزار تدبیر را با همکاری کارشناسان واحدهای مختلف شرکت تهیه و از طریق وب‌سایت و کانالهای ارتباطی دیگر در اختیار علاقمندان قرار داده‌ایم.

در واحد استقرار و همچنین در دپارتمان مدیریت پایگاه داده از واحد نرم‌افزار نیز پروژه‌های متعددی را در زمینه استقرار و راه‌اندازی سیستم و همچنین تهیه راه‌حلهای سفارشی برای مشتریان به انجام رسانده‌ایم.

 

علاوه بر تمامی موارد فوق، با فعال کردن واحد سیستم‌ها و روش‌ها و برگزاری جلسات مدیریتی و کارشناسی متعدد همواره در راه بهینه‌سازی فرایندهای درون سازمان کوشیده‌ایم و سعی کرده‌ایم که در تمامی رویه‌ها و ساز و کارها، حداکثر ارزش افزوده را برای مشتری ایجاد کنیم.

در ضمن، خوشحال و خشنود هستیم که سال ۱۳۹۶ را با شعار “تدبیر حامی صلح و طبیعت” و با برنامه‌ای در حمایت از توریسم برای توسعه صلح و آشتی بین انسانها به پایان می‌رسانیم (اطلاعات بیشتر را در صفحه “مسئولیت اجتماعی” در وب‌سایت تدبیر می‌توانید پیدا کنید)

 

در پایان، برای همه کاربران، نمایندگان، شرکای تجاری، مدیران و کارشناسان گرانقدر و ارجمند تدبیر و همچنین برای کلیه هموطنان عزیزمان در ایران و دیگر نقاط جهان آرزوی سالی پر از نشاط و موفقیت و شادکامی داریم و از صمیم قلب آرزومندیم که مردم ایران در این سال جدید به جای خبرهای تلخ و ناگوار، فقط شاهد رویدادها و تحولات مثبت باشند و امید و نشاط جای هرگونه اندوه و نگرانی را در قلب‌هایشان بگیرد.

 

بهزاد مقصودی (به نمایندگی از هیئت مدیره شرکت پردازش موازی سامان)