چه شرکت‌هایی از سیستم‌ تحت وب استفاده می‌کنند؟

  • راهکار شرکت‌هایی که به لحاظ پراکندگی جغرافیایی شعب، دفاتر و مراکز، نیاز به دسترسی به سیستم‌های متمرکز از طریق اینترنت دارند. (اگر شرکت شما دفاتر متعددی در سطح شهر یا کشور دارد و نیاز به انجام عملیات مختلف از جمله: ثبت‌های حسابداری، چک، فاکتور و … توسط دفاتر مختلف در یک سیستم مرکزی دارید، احتمالاً از راهکارهای غیر نرم‌افزاری و مبتنی بر آی‌تی مثل سیستم‌های ریموت و… استفاده می‌کنید، راهکارهایی که به لحاظ نیاز به سرعت بالای اینترنت، تجهیزات و امکانات خاص همیشه کارایی رضایت بخشی ندارند.) در حالی که با سیستم تحت وب تدبیر این کار به‌آسانی انجام می‌شود.
  • راهکاری سریع و آسان برای مدیران یا کارکنانی که نیاز به دسترسی به اطلاعات در خارج از محل استقرار شرکت دارند.
  • راهکار مناسب برای کارکنانی که در نقاط مختلف داخلی شرکت، لازم است از طریق دستگاه‌های قابل‌حمل و نه لزوماً از طریق اینترنت به نرم‌افزار تدبیر دسترسی داشته باشند.

آشنایی با سامانه تحت وب تدبیر

دسترسی به اطلاعات و گزارش‌های کاربردی از خارج سازمان، یکی از نیازهای اصلی مدیران مجموعه‌هاست. نرم‌افزارهای تحت وب یک راه‌حل مناسب برای به اشتراک گذاشتن منابع اطلاعاتی بوده و دسترسی به نرم‌افزار را در هر مکانی ممکن می‌سازد. سامانه تحت وب تدبیر مشتمل بر ۴ نرم‌افزار اصلی حسابداری، خزانه‌داری، خریدوفروش و انبار بوده و ضمن داشتن زیر مجموعه مفیدی از امکانات عملیاتی متداول و گزارشات نسخه تحت ویندوز، امکان اجرا بر روی انواع گوشی‌های تلفن همراه و تبلت را نیز دارد. بدین ترتیب کاربران می‌توانند اطلاعات خود را از طریق مرورگرهای مختلف ثبت، و در سرور ذخیره نمایند.

از ویژگی‌های بارز سامانه تحت وب تدبیر می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

دسترسی به اطلاعات در هر مکان و هر زمان:

سامانه تحت وب تدبیر برای پاسخگویی به نیازهای کاربران دارای پراکندگی جغرافیایی دفاتر و شعب و همچنین آن دسته از کاربران که به هر دلیلی نیاز به دسترسی به اطلاعات از راه دور دارند طراحی‌شده است. نرم‌افز تحت وب تدبیر دارای تمام مزایای نرم‌افزار‌های تحت وب از جمله عدم نیاز به نصب نرم‌افزار روی کامپیوتر کاربر، امکان دسترسی از طریق دستگاه‌های با نرم‌افزار‌های عامل مختلف و دستگاه‌های همراه و امکان به‌روزآوری متمرکز است.

سازگار با نرم‌افزار تدبیر تحت ویندوز

تقریبا همه سامانه‌های مالی تحت وب موجود در ایران شمارا مجبور می‌کنند سامانه قبلی خود را به‌طور کامل کنار بگذارید و اطلاعات خود را به سامانه جدید منتقل کنید. در این فرآیند مسلما سازگاری صد در صدی بین هیچ دو سامانه‌ای وجود ندارد (حتی اگر هر دو محصول تولید یک شرکت باشند) و اطلاعات در فرآیند انتقال به‌طور ناقص منتقل می‌شود. از جانب دیگر فهرست قابلیت‌های سامانه‌ها همسان نیست و با تغییر نرم‌افزار، بعضی قابلیت‌های سامانه قدیمی را از دست می‌دهید. فرآیند تبدیل یا کانورت به‌نوبه خود فرآیند زمان‌بری است و در کنار آن آموزش سامانه جدید باعث صرف زمان قابل‌توجهی از کاربران سامانه جدید خواهد شد. استفاده از سامانه تحت وب تدبیر به شما این  امکان را می‌دهد که بتوانید از مزایای سیستم تحت ویندوز و امکانات خوب یک سیستم تحت وب بصورت  همزمان  بهره‌مند شوید.

امنیت و اعتمادپذیری

سامانه تحت وب تدبیر از سطوح دسترسی تعریف‌شده در نسخه تحت ویندوز تبعیت می‌کند. این به آن معنی است که با در اختیار گرفتن سامانه تحت وب اطمینان خواهید داشت که سطوح امنیتی از پیش تعریف‌شده در نسخه تحت ویندوز بدون تغییر معتبر خواهند بود.

به‌طور پیش‌فرض هیچ کاربری -حتی مدیر نرم‌افزار- دسترسی ورود به نرم‌افزار از طریق وب را نخواهد داشت و می‌توانید با اطمینان کامل تنها به بخشی از کاربران امکان استفاده از سامانه تحت وب را اعطا نمایید. تدبیر تحت وب برای اعطای دسترسی به شرکت‌ها و دوره‌های مالی از دسترسی‌های تعیین‌شده در نر‌افزار تحت ویندوز تبعیت می‌کند و می‌توانید با تنظیم صحیح دسترسی‌ها اطمینان داشته باشید که کاربر هر شعبه فقط به اطلاعات شعبه خود دسترسی دارد درحالی‌که راهبران و مدیران نرم‌افزار به اطلاعاتی فراتر از سطح دفاتر و شعبات دسترسی خواهند داشت. حتی اگر بخواهید می‌توانید به بعضی کاربران تنها اجازه ورود از طریق سامانه تحت وب را بدهید تا در صورت عدم نیاز نتوانند از نرم‌افزار تحت ویندوز استفاده کنند.

رابط کاربری زیبا و قابل سفارشی‌سازی

رابط کاربری تدبیر تحت وب در عین سادگی، یکدستی و سازگاری با تدبیر تحت ویندوز زیباست و با امکان تغییر پوسته و تصویر زمینه و … امکان سفارشی‌سازی را داراست.

قابلیت توسعه

گزارشات سفارشی کاربران در تدبیر تحت وب به همان صورتی که در تدبیر تحت ویندوز در دسترس‌اند و کار می‌کنند در دسترس قرار دارد.

قابلیت‌ها و امکانات سامانه تحت وب تدبیر:

  • بردار حساب
  • فیلتر
  • مشخصات آماری، جستجو و مرتب‌سازی
  • ارسال به نمودار
  • ورود از اکسل (سند و صورت مغایرت بانکی) و خروجی اکسل
  • پیوست تصویر و فایل
  • چاپ
  • قابلیت استفاده از میانبرهای عملیاتی تدبیر برای ورودی‌های متنی و اعشاری
  • طراحی کنش‌گرا
  • امکان اجرای گزارشات سفارشی کاربر