دانلود اپلیکیشن اندرویدی تدبیر کارکنان از کافه بازار

برای مشاهده دموی اپلیکیشن “تدبیر کارکنان” می‌توانید به‌سادگی آن را از کافه بازار بصورت رایگان دانلود و نصب نمایید و با ویژگیها و چگونگی عملکرد آن آشنا شوید.‌

اپلیکیشن تدبیر کارکنان

مقدمه و معرفی

اپلیکیشن اندرویدی تدبیر کارکنان و همینطور نسخه تحت وب آن یکی از این برنامه های کاربردی است که برای پاسخگویی به نیاز اطلاع رسانی های دقیق، ساده و سریع  یک سازمان/ شرکت یا موسسه، در رابطه با اطلاعات حقوق و دستمزد به پرسنل و کارکنان تولید شده است.

مزایا و چگونگی عملکرد اپلیکیشن تدبیر کارکنان

از مزایای قابل توجه این اپلیکیشن، کنترل کامل عملکرد و امکانات آن از طریق برنامه حقوق و دستمزد سیستم جامع مالی و اداری تدبیرمی‌باشد. استفاده کنندگان این برنامه که معمولا پرسنل یک شرکت یا موسسه هستند، از طریق سیستم اصلی به اپلیکیشن معرفی می‌شوند و رمز عبور به آنها تخصیص داده می‌شود.

امکان تحویل این اطلاعات به کارکنان از طریق ارائه رسید چاپی قابل سفارشی‌سازی به همراه بارکدهای دوبعدی شامل نشانی‌های اینترنتی دستیابی به اطلاعات و دریافت اپلیکیشن و تنظیم آن پیشبینی شده است ضمن آن که با استفاده از سیستم پیامک و ایمیل تدبیر امکان ارسال آن نیز وجود دارد. لازم به ذکر است که این امکان بنابر تصمیمات مدیریتی میتواند در اختیار گروه خاصی از کارکنان قرار گیرد، بعنوان مثال ممکن است کارفرما ترجیح بدهد که این امکان فقط در اختیار کارکنان شعب شهرستان موسسه قرار گیرد. تنظیمات مربوط به مشاهده یا عدم امکان مشاهده انواع مختلف اطلاعات ( شامل فیش حقوق، مرخصی و .. ) نیز در اختیار کارفرما است و بنابر ضرورتها و نیازمندیهای هر موسسه میتواند در مقاطع مختلف متغیر باشد.

ویژگیها و امکانات اپلیکیشن تدبیر کارکنان

برخی از امکانات اپلیکیشن تدبیرکارکنان به شرح ذیل میباشد:

۱- قابلیت اجرا روی وب و سیستم عامل اندروید
۲- امکان معرفی رمز پرسنل برای دسترسی به اپلیکیشن توسط برنامه حقوق و دستمزد تدبیر (نام کاربری پرسنل کد پرسنلی آنهاست).
۳- امکان مشاهده و چاپ آخرین حکم حقوقی و احکام حقوقی قبل

           

۴- امکان مشاهده و چاپ فیشهای حقوق ماهیانه و متفرقه شخص در ماه جاری و ماه‌های قبل
۵- امکان مشاهده و چاپ فیشهای حقوق معوقه شخص در ماه جاری و ماههای قبل همراه با مشاهده ریز محاسبات معوقه در ماههای مربوط )فیش های تفکیکی محاسبات معوقه)

          

۶- امکان مشاهده مانده مرخصی و کاردکس مرخصی ها
۷- امکان مشاهده وضعیت وامهای دریافتی شخص

           

۸- امکان مشاهده اطلاعات پرسنلی و سازمانی (شامل سوابق کاری، تحصیلات، دوره های آموزشی و ..)
۹- امکان چاپ و ارسال مشخصات کاربری پرسنل از طریق امکانات ایمیل و پیامک برنامه حقوق و دستمزد تدبیر
۱۰- امکان تغییر رمز توسط پرسنل

۱۱- امکان مشاهده تاریخچه ورود شخص به سیستم همراه با جزییات (جهت کنترلهای امنیتی)
۱۲- امکان کنترل عملکرد اپلیکیشن و اعمال تنظیمات از طریق سیستم حقوق و دستمزد

 

برای مشاهده دموی این اپلکیشن جذاب (تدبیر کارکنان) می‌توانید به‌سادگی آن را از کافه بازار به‌صورت رایگان دانلود و نصب نمایید و برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق شماره زیر با کارشناسان ما در واحد فروش، تماس بگیرید. ۰۲۱۸۳۸۹۰