فرصتی دست یافت تا با خانم کمالی، مدیر مالی کانون زبان ایران گفتگویی داشته باشیم. این بار به جای نوشتن داستان موفقیت، پای صحبت ایشان نشستیم و خودمانی و بی‎تکلف، از منظر ایشان تدبیر را تماشا کردیم.

 برای خوانندگان سایت ما خودتان را معرفی می‏کنید؟
ليلا کمالی، فارغ التحصيل رشته‌ی حسابداری و کارشناسی ارشد مديريت بازرگانی ـ بازاريابی و زبان انگليسی از کانون زبان ايران هستم.
سابقه فعاليتم در حوزه مالی ۲۰ سال است و از سال ۱۳۸۸ تاکنون مديريت مالی کانون زبان ايران را بر عهده دارم. در دانشگاه پيام نور و علمی-کاربردی نيز دروس تخصصی حسابداری و بازاريابی را تدریس می‏‌کنم.

نحوه آشنايی‏تان با شرکت پردازش موازی سامان چگونه بود؟
کانون زبان ايران وابسته به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان – که از مشتریان نرم‏‌افزار تدبیر است- می‌باشد. در سال ۱۳۸۴ -از آنجا که نرم‌‏افزار مالی مورد استفاده در اين شرکت پاسخگوی نيازهای مديران و مسئولان مجموعه نبود- مديران مجموعه تصميم به تغيير نرم‌‏افزار مالی کانون گرفتند و جلسات متعددی با شرکت‌هايی که در اين زمينه فعاليت داشتند، برگزار گرديد. یکی از این شرکت‌ها، پردازش موازی سامان بود؛ سیستم جامع مالی و اداری تدبير آنچه مدنظر بود را در بر داشت و نیاز مدیران کانون را به خوبی پوشش می‏‌داد. البته بر اساس نوع اجرای فرایندها در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، چند امکان و تغییر کوچک در نرم‏‌افزار، مورد نیاز بود که در این زمینه نیز مساعدت و همکاری لازم به عمل آمد. علاوه بر قابلیت‌های نرم‌‏افزار، آوازه ارائه خدمات پشتيبانی مناسب و به موقع تدبیر را از گوشه و کنار شنیده بودیم و در مجموع و نهايتاً اين نرم‌افزار انتخاب شد.

استفاده از سیستم جامع مالی و اداری تدبیر چه تأثیری بر کار شما داشته است؟
شايان ذکر است کانون زبان ايران با حدود ۲۰۰ مرکز در کل کشور و حدود ۲۴۰۰۰۰ زبان‏آموز در هر ترم در زمينه آموزش زبان انگليسی، آلمانی، فرانسه، عربی و اسپانيايي همواره رتبه اول را در کشور از آن خود نموده است. با توجه به استقبال و نياز مخاطبان به فراگيری زبان در اين مؤسسه، کانون زبان ايران همواره به دنبال توسعه و تجهيز مراکز خود در سراسر کشور است و از طرفی با توجه به انگيزه مشتری‌‏مداری و شرایط اقتصادی متفاوت فراگیران، سعی بر این است که حداقل افزایش شهریه را داشته باشیم. در راستای رسیدن به این اهداف، با استفاده از گزارش‌های مالی نرم‌‏افزار تدبیر، قادر هستیم که بين درآمد و هزينه، توازن برقرار کنیم و برنامه‏‌ريزی‏ و تصمیم‎های مدیریتی به شیوه دقیقتری انجام می‌شود.

در سخنانتان به خدمات پشتیبانی ما اشاره کردید، آیا خدمات پشتیبانی شرکت پردازش موازی سامان انتظارات شما را برآورده کرده است؟
خوشبختانه اين شرکت از همان ابتدا در زمينه پشتيبانی بسيار خوب عمل نموده است و با توجه به شناخت چندين ساله خود صادقانه می‌توانم به اين نکته اشاره نمايم که مديران و کارکنان اين شرکت در بخش مشتری‎مداری بخوبی عمل می‌نمايند و يکی از دلايل موفقيت در حوزه فعاليتشان، می‌تواند همين باشد. به عنوان نمونه، در يکی از دانشگاه‌هايي که بنده تدريس می‌نمايم، نرم‌‏افزار مالی که به عنوان يکی از دروس رشته حسابداری آموزش داده می‌‏شد مناسب نبود، بنابراين تصميم گرفتم با شرکت پردازش موازی سامان در اين زمينه گفتگو کنم تا در صورت امکان بتوانيم به دانشجويان، نرم‎افزار مالی تدبير را آموزش دهيم که خوشبختانه با يکبار تماس، مديريت و کارکنان واحد مربوطه، خود پيگيری و مساعدت لازم را در اين زمينه انجام دادند. همين خدمات خوب سبب گرديده که به اکثر دوستان و آشنايان که تصميم به خريد نرم‌‏افزار مالی دارند، نرم‌افزار تدبير را پيشنهاد ‌دهم.

مدیران مالی از آنجا که کاربران اصلی نرم‌‏افزار هستند، همواره می توانند بهترین پیشنهادها را به ما ارائه کنند، پیشنهاد یا انتقاد شما چیست؟
پیشنهاد می‎کنم مديران شرکت، هنگام عرضه يک محصول یا امکانات جديد، آن را به نحو مناسبتری به مشتريان قديمی خود معرفی نمايند و صرفاً به اطلاع‌‏رسانی عمومی در وبسایت اکتفا نکنند. زيرا مديران مالی يا حسابداران به اقتضای شغلشان معمولاً در چندين شرکت فعاليت می‌نمايند و حتی اگر محصول یا امکانات جديد افزوده شده در شرکت فعلی، مورد نیاز نباشد، ممکن است در شرکت‌های ديگر مورد استفاده قرار گرفته و يا به ديگران پيشنهاد داده شود.
متشکرم و برایتان آرزوی موفقیت روز افزون دارم.

:: سیستم های مالی، اداری، بازرگانی و صنعتی تدبیر