آیفون نسخه پلاس با سه دوربین عرضه خواهد شد. سه گوشی هوشمند آیفون در ماه سپتامبر رونمایی خواهد شد و بدون شک جذاب‌ترین گوشی امسال نسخه پلاس آیفون خواهد بود که به نظر تحولی در گوشی‌های هوشمند آیفون محسوب خواهد شد.

نسخه پلاس آیفون در سال‌های اخیر گوشی‌های پرفروش و قدرتمند این برند محسوب می‌شوند، البته در سال گذشته آیفون ایکس باعث شد فروش نسخه پلاس کمی تحت تاثیر قرار گیرد، اما به نظر می‌رسد کمپانی اپل قصد دارد برترین ویژگی‌هایش را در سال جدید در نسخه پلاس که آیفون ۶.۵ اینچی است، قرار دهد. این گوشی هوشمند از صفحه نمایش OLED بهره می‌برد و دارای پردازنده‌ی جدید ۷ نانومتری A12 است.

حال تصاویری منتشر شده که نشان می‌دهد، اپل قصد دارد در این پرچم‌دار از سه دوربین اصلی استفاده کند، سه دوربینی که تفاوت‌های بسیاری با اولین برند سازنده گوشی هوشمند با سه دوربین اصلی که هواوی است، دارد. شایعات نشان می‌دهد آیفون نسخه پلاس دارای دو دوربین stereo-vision و یک لنز تله فوتو است که به کاربر قابلیت عکاسی سه بعدی می‌دهد، در حالیکه هواوی برای P20 PRO از یک لنز ۴۰ مگاپیکسلی رنگی، یک لنز ۲۰ مگاپیکسلی مونوکروم و یک لنز ۸ مگاپیکسلی تله فوتو بهره می‌برد.

لازم به ذکر است گوشی‌های جدید آیفون در سه سایز ۵.۸ اینچی،۶.۱  اینچی و ۶.۵ اینچی در ماه سپتامبر روانه بازار خواهند شد و آیفون ۶.۱ اینچی ارزان‌ترین خرید گوشی آیفون برای کاربران می‌باشد و هر سه این گوشی‌ها دارای قابلیت‌های یکسانی مانند حسگر تشخیص چهره، تاچ و قابلیت TRUEDEPTH برای عکاسی دارند. آیفون ۶.۵ اینچی یاد شده، گران‌ترین آیفون خواهد بود و به نظر بهترین دوربین و سریع‌ترین گوشی هوشمند تاریخ را رقم خواهد زد.

منبع: کالاسودا