براساس اخبار منتشر شده، آی‌فون ۸ با طراحی جدید و نمایشگر اولد به‌‌ بازار عرضه خواهد شد. با استفاده از طراحی بدون حاشیه امکان استفاده از نمایشگر‌های بزرگتر بدون افزایش سایز گوشی ممکن خواهد شد.
بر اساس گزارش‌های منتشر شده از ET News، آی‌فون‌های سال آینده نمایشگر‌های بسیار بزرگ‌تری خواهند داشت. براساس گزارشات این منبع، شرکت اپل در سال آینده دو آی‌فون با نمایشگر‌های ۵٫۸۵ اینچی و ۶٫۶۴ اینچی را معرفی خواهد کرد که هر دوی آن‌ها از نسخه‌ی آی‌فون پلاس‌ فعلی با نمایشگر ۵٫۵ اینچ بسیار بزرگ‌تر هستند.

اپل پیش از این همکاری خود را با شرکت سامسونگ برای تامین نمایشگر‌های اولد آغاز کرده است. این شرکت به دنبال به‌کارگیری نمایشگر‌های ۵٫۲۸ و ۶٫۶۴ اینچی‌ بوده ولی ظاهرا به‌دلیل وجود تقاضای زیاد برای نمایشگر‌های بزرگ، نمایشگر ۵٫۲۸ را با نمایشگر ۵٫۸۵ اینچی جایگزین کرده است.
با وجود این‌که استفاده از نمایشگر‌های بزرگ بسیار جذاب است اما این امر تنها در صورتی محقق خواهد شد که این شرکت طراحی بدون حاشیه را در نسخه‌های بعدی آی‌فون به‌کار‌ گیرد.
همان‌گونه که می‌دانید، گلکسی نوت ۸ نیز به نمایشگر ۶٫۳ اینچی مجهز شده است، ولی این موضوع مهر تاییدی بر افزایش اندازه نمایشگر آی‌فون‌های آینده نخواهد زد.
در هر صورت هنوز برای گمانه‌زنی در این مورد کمی زود است و تا معرفی آی‌فون‌‌های سال آینده زمان زیادی باقی‌مانده است.
منبع: UBERGIZMO