ایده جدیدی در کیک استارتر با نام Orii معرفی­ شده که راه ارسال لرزشی صدا را نزدیک­تر کرده و اینبار لرزاننده عملیات لرزش را در انگشت فرد انجام می­دهد. در این تکنولوژی صدا مسیر کم­تری را برای رسیدن به گوش طی کرده و بلندتر از نمونه سال گذشته می­باشد!

سال گذشته با ایده Sgnl شگفت­زده شدیم، ایده­ای که در ظاهر یک ساعت مچی نمایان شده بود و به صورت ماهرانه­ای با لرزاندن استخوان‌های دست و گوش و ایجاد یک “Bone conduction” شنیدن صدا را ممکن می‌کرد. این ایده ارزشمند با توجه به سطح بسیار پایین صدای تولیدی چندان کاربردی به نظر نمی‌رسید، اما ابدا نمی‌توان آن را ندیده و نشنیده گرفت. یک ساعت مچی که می‌توانست جایگزین تلفن همراه و همینطور هدست بلوتوث شود و در مکان‌های آرام امکان مکالمه برای فرد را فراهم می­کرد.

فرد انگشتری را که با بلوتوث به تلفن همراه متصل است در انگشت اشاره انداخته و درست همانند پیشرو‌های مد و فشن، در وقت تماس تنها انگشت اشاره را روی گوش قرار می‌دهد. لرزش‌های ایجاد شده در انگشت، صدا را برای استخوان‌های گوش قابل فهم کرده و فرد می­تواند با روشی جدید با تلفن همراهش مکالمه کند.

علی­رغم امکان تماس صوتی با Orii  می‌توانید از دستیار صوتی به انتخاب خودتان بهره ببرید و همچنین با اپ‌های  iOS وAndroid، رنگLED‌های اعلان‌ها که در این انگشتر قابل درخشش هستند را ویرایش کنید، تا هر رنگ نشان اعلان خاصی برای شما باشد.

 

با این حلقه جالب می­توانید حدود ۱ ساعت مکالمه کنید، در ضمن تا ۴۵ ساعت هم برای شما در حالت آماده به کار دوام خواهد آورد. این انگشتری ضدآب بوده و بعد از ثبت سفارش و قبل از دریافت محصول یک ring-sizing یا بهتر بگوییم اندازه­گیر انگشت برایتان ارسال می‌شود تا حلقه دقیقا برای شما ساخته شود. قیمت اولیه برای پیش­سفارش Orii در کیک استارتر، ۱۱۹ دلار در نظر گرفته شده و تا فوریه ۲۰۱۸ به دست کاربران خواهد رسید.

منبع: نت نوشت