موسسه  comScore لیست برترین اپلیکیشن­های سال ۲۰۱۷ را معرفی کرد. برخلاف انتظار، هیچ‌ یک از اپلیکیشن­های فیس‌بوک، اینستاگرام و اسنپ‌چت در جایگاه نخست قرار نگرفته‌اند.

براساس آمارهای منتشر شده، یک ‌سوم افراد بین ۱۸ تا ۳۴ سال به اپلیکیشن آمازون اعتیاد پیدا کرده‌اند که خبر خوبی برای جف بزوس، مدیرعامل این شرکت است. به‌خصوص در حال حاضر که این شرکت به ماشین پول‌سازی تبدیل شده است. طبق این آمار، جی‌میل و فیس‌بوک به ترتیب در جایگاه دوم و سوم قرار گرفته‌اند. جالب است بدانید، اسنپ‌چت که با اقبال عمومی مردم آمریکا مواجه شده، در این لیست جایی ندارد.

به گفته معاون اول این موسسه: «اگر با دید بازتری به این آمار نگاه کنیم، می‌بینیم که اپلیکیشن­های کاربردی مانند جی‌میل، گوگل‌مپ و آمازون، اهمیت بیشتری در زندگی ما پیدا کرده‌اند. پیش‌ از این اگر از من می‌پرسیدید کاربردی‌ترین اپلیکیشن‌ها، کدام‌ هستند، بی‌شک رسانه‌های اجتماعی و یا اپلیکیشن‌های موسیقی و ویدئو را به شما معرفی می‌کردم.»

آمازون با خرید سوپرمارکت‌های زنجیره‌ای Whole Foods راه خود را به سمت موفقیت باز کرد. این شرکت نه تنها در حوزه فروش آنلاین بلکه در حوزه تولید سخت‌افزارهای مختلف و کارهای تبلیغاتی نیز بسیار قدرتمند ظاهر شده است.

منبع: کلیک