zoomapp1

ToDoist  اپلیکیشنی برای ثبت امور روزانه و یادآوری آن‌ها است که برای اندروید، آی او اس و ویندوزموبایل منتشر شده است.

ساخت لیست کار یا وظایف روزانه در سال‌های اخیر از استقبال زیادی در بین کاربران برخوردار بوده و به گفته‌ی افراد بسیاری، استفاده از آن تاثیر بسیار مثبتی در نظم و انجام کارها خواهد داشت. کاربران می‌توانند از این برنامه استفاده کنند تا علاوه بر نظم دهی به کارهای روزانه، بتوانند از فراموشی آن‌ها نیز جلوگیری کنند. مطمئنا برای شما هم بارها پیش آمده است که قصد انجام کاری در روز، یا مصرف دارویی را داشتید اما به دلایل مختلف مانند مشغله‌های ذهنی و کاری آن را فراموش کرده‌اید. برخی امور مانند مصرف روزانه‌ی قرص و دارو توسط بخش Alarm گوشی نیز قابل یادآوری هستند اما مواردی که برای یادآوری از پارامترهای بیشتری همچون تاریخ و … برخوردارند نیاز به بستری حرفه‌ای‌تر داشته و نمی‌توان آن‌ها را توسط اپلیکیشن‌های Alarm مدیریت کرد. اگر شما نیز در زندگی شخصی یا کاری خود دارای چنین مواردی هستید می‌توانید از اپلیکیشن بسیار موفق و محبوب Todoist استفاده کنید. تاکنون اپلیکیشن‌های بسیاری برای ثبت امور روزانه و  To-Do-List‌ها ساخته و منتشر شده‌اند، اما Todoist دارای ویژگی‌های فوق‌العاده‌ای به ویژه در زمینه‌ی پلت‌فرم‌های پشتیبانی شده است که رقم ۵ تا ۱۰ میلیون دانلود را برای آن (تنها در پلی‌استور) رقم زده است.

 

zoomapp2

همانطور که اشاره شد، مهمترین ویژگی Todoist را می‌توان پشتیبانی آن از تمام ابزارهای الکترونیکی دانست. مهم نیست که شما صاحب چه دستگاهی باشید چرا که این اپلیکیشن از گوشی‌ها و ساعت‌های اندرویدی، آیفون، آیپد و اپل واچ، گوشی های مجهز به ویندوز ۱۰، مک و نسخه‌ی تحت وب و حتی به صورت افزونه برای فایرفاکس، سافاری و کروم منتشر شده است که این موضوع باعث خواهد شد تا هر شخصی در دنیا قادر به استفاده از Todoist باشد. به لطف ویژگی همگام سازی اطلاعات، شما از هرکجای دنیا و با هر ابزاری می‌توانید به لیست‌های خود دسترسی داشته باشید و اقدام به مدیریت یا ویرایش آن‌ها کنید. این اپلیکیشن قادر است تا علاوه بر امر ساده‌ی یادآوری، دستورات پیچیده‌تری را نیز برایتان انجام دهد. برای مثال می‌توانید ایمیل‌ها و پیام‌های مشخصی را برای این اپلیکیشن تعیین کنید تا در زمان مورد نظر، اقدام به ارسال آن‌ها کند. تعامل این اپلیکیشن با ساعت‌های هوشمند نیز در جای خود قابل تقدیر است و می‌توانید امر یادآوری را توسط ساعت هوشمند خود نیز انجام بدهید. علاقه‌مندان به شخصی‌سازی برنامه‌ها نیز چندین پوسته‌ی مختلف و رنگارنگ برای این برنامه در اختیار خواهند داشت که می‌توانند متناسب با سلیقه یا محیط گوشی، رنگ مورد نظر را برای خود انتحاب کنند.

Todoist در آیفون به نسخه‌ی  iOS۹ نیاز دارد و دارای ۳۵ مگابایت حجم است. صاحبان گوشی اندروید نیز می‌توانند با دانلود ۱۰ مگابایت این اپلیکیشن را روی اندروید ۴.۱ یا بالاتر اجرا کنند. همچنین این اپلیکیشن از گوشی‌های ویندوز موبایل نیز پشتیبانی می‌کند و در صورتی که از ویندوز۱۰، یا ویندوز۱۰موبایل برخوردارید می‌توانید با حجم ۱۱ مگابایت این برنامه را دریافت کنید.

منبع: زوم‌ اپ