در کنفرانس پر سر و صدای اپل راجع به Apple Watch هم خبرهایی بود که تا الان به آنها نپرداخته ایم. طبق اعلام اپل شرکت Hermès از این به بعد در زمینه مد همگام با شرکت اپل در زمینه ساعت­های هوشمند همکاری خواهد کرد تا ساعت­های هوشمند برای کاربران دلچسب­تر از قبل گردد.

پس از ارائه نمونه­های طراحی شده از شرکت هرمس و به نمایش عموم گذاشتن آنها که مطابق تصویر زیر بود، بند طراحی شده برای اپل­واچ جوری طراحی شد که دو دور کامل دور دست بپیچد و همین نکته باعث می­شود که در مواردی سنسورهای درون ساعت نتوانند به صورت صحیح کار کنند. این نکته­ای بود که باعث شد سخنگوی شرکت اپل مجبور به پاسخ­گویی راجع به آن شود.

شرح این توضیح و پاسخ چیزی نبود جز بند اضافی که شرکت هرمس برای محکم شدن ساعت روی دست طراحی کرده و از بروز مشکل در سنسورهای ساعت جلوگیری می­کند.

این اولین بار نیست که یک شرکت با زمینه کاری تکنولوژی، دست به همکاری با شرکت­هایی می­زند که در زمینه مد فعالیت می­کنند و مطمئننا آخرین بار هم نخواهد بود. از نظر بسیاری، ابزارهای پوشیدنی باید با فراوانی و تنوعی بسیار بیشتر در اختیار کاربران قرار بگیرند و بدون شک این اتفاق بسیار زودتر از تصور ما خواهد افتاد.

منبع: نت نوشت