صبح زود بیدار شدن برای اکثر مردم کار سختی است. اکثراً با وجود زنگ هشدار گوشی خود باز هم صبح خواب می‌مانند یا بارها و بارها از دکمه snooze استفاده می‌کنند و چرت‌های مکرر می‌زنند. اگر شما هم جزء این دسته از افراد هستید، پیشنهاد می‌دهیم، یکی از اپ‌های معرفی شده زیر را امتحان کنید.

SLEEP CYCLE
با Sleep Cycle خواب خود را تجزیه و تحلیل کنید.
Sleep Cycle یک ساعت زنگ‌دار هوشمند است که خواب شما را تجزیه و تحلیل می‌کند و شما را در سبک‌ترین حالت خوابتان بیدار می‌کند. اگر به دنبال برنامه‌ای هستید که خواب شما را ردیابی کند تا در صبح به آرامی بیدار شوید، Sleep Cycle را پیشنهاد می‌دهیم. این اپ بیدارباش از میکروفون و شتاب‌سنج گوشی برای ردیابی الگوهای خواب استفاده کرده و شما را در بهترین حالت ممکن از خواب بیدار می‌کند.
با استفاده از نمودارهای این اپ که از حرکت بدن شما در خواب بدست آمده است، می‌توانید کیفیت خواب را در طول زمان‌های مختلف ردیابی کنید و ببینید کدام روز از هفته خواب بهتر و بیشتری داشته‌اید.

ALARMY
Alarmy آزاردهنده‌ترین و سمج‌ترین زنگ هشدار جهان
Alarmy توسط کاربران و نشریات در سراسر جهان بعنوان ” آزار دهنده‌ترین زنگ هشدار جهان” لقب گرفته است. اگر جزء آن دسته از افرادی هستید که با شنیدن صدای زنگ هشدار از خواب بیدار می‌شوید و زنگ را خاموش می‌کنید و بلافاصله دوباره می‌خوابید، Alarmy را پیشنهاد می‌دهیم. برای خاموش کردن زنگ Alarmy باید یک کار خاص انجام دهید. بطور مثال شما باید گوشی خود را تکان دهید یا یک مساله ریاضی را حل کنید تا زنگ هشدار خاموش گردد. ولی اگر شما واقعا نیاز به یک رعد و برق دارید تا از رختخواب بیرون بیایید،آن را طوری تنظیم کنید که برای غیر فعال کردن زنگ هشدار آن مجبور شوید از یک اتاق خاص در خانه خود عکس بگیرید.

ALARM CLOCK XTREME
با Alarm Clock Xtreme همه قابلیت‌های یک زنگ هشدار را یکجا داشته باشید
Alarm Clock Xtreme یکی از معدود اپ‌هایی است که همه ویژگی‌های یک زنگ هشدار و اپ بیدار باش را یکجا دارد. این اپ آپشن‌هایی را برای شما فراهم می‌کند تا با یک زنگ هشدار افزایشی به آرامی از خواب بیدار شوید. این اپ برای کسانی که خیلی سخت از خواب بیدار می‌شوند نیز گزینه حل مسئله ریاضی دارد. بزرگترین نقطه قوت Alarm Clock Xtreme متد انتخابی حالت snooze (چرت زدن) است که شما می‌توانید، دکمه بزرگ snooz یا دکمه‌های کناری گوشی را انتخاب نمایید و یا دستگاه را تکان دهید. با این حال، اگر تصمیم به چرت زدن دارید، می‌توانید برنامه را طوری تنظیم کنید تا پس از هربار استفاده از دکمه snooze، مدت زمان آن کاهش یابد.

FreakyAlarm
با FreakyAlarm روش‌های مختلف خاموش کردن زنگ هشدار را تست کنید.
FreakyAlarm قابلیت‌های زیادی را برای شما فراهم می‌کند، ولی متاسفانه این اپ فقط برای کاربران iOS در دسترس می‌باشد.
دارای یک سیستم اطلاع‌رسانی بی رحمانه با یک کاتالوگ بزرگ از آلارم‌های آزار دهنده و در عین حال موثر است. همچنین می‌توانید اپ را طوری تنظیم کنید که با حل کردن یک پازل زنگ هشدار آن خاموش گردد یا اگر واقعا بیدار شدن از خواب برای شما کار سختی است، اپ را در حالتی بگذارید که زنگ هشدار آن فقط با اسکن کردن بارکد یک محصول خاص خاموش گردد.

WALK ME UP
با Walk Me Up پیاده‌روی کنید تا زنگ هشدار خاموش گردد.
گاهی اوقات برخی از افراد برای بیدار شدن از خواب به بیش از یک زنگ هشدار نیاز دارند. با Walk Me Up شما باید از رختخواب بیرون بیایید و ۱۵ قدم بردارید تا زنگ هشدار این اپ خاموش گردد. برای کسانی که فکر می‌کنند، می‌توانند اپ را با تکان دادن گوشی گول بزنند، باید بگوییم که Walk Me Up از شتاب‌سنج خود برای تشخیص تکان دادن تلفن استفاده می‌کند و به طور خودکار تعداد گام‌های شما را می‌شمارد.