برخی مواقع کار در قالب یک گروه، بسیار سخت و چالش‌برانگیز است. در ادامه راهکارهایی مهم برای داشتن سازمانی موفق در قالب یک تیم را مرور خواهیم کرد.

آیا شما واقعا می‌دانید چه چیزی در زندگی‌ می‌خواهید؟ گاهی اوقات چون  با خودمان صادق نیستیم، مانع موفقیت خود می‌شویم. در این مطلب نکات ساده‌ای را آموزش می‌دهیم که به پیشرفت شخصی و گروهی‌ شما در کار کمک می‌کنند.

پاول دیوید واکر، نویسنده‌ی کتاب « آینده‌ات را کشف کن»، راهکارهایی ساده‌ برای ساختن یک سازمان قوی و موفق ارائه کرده است. بروس میتمن، رئیس و مدیر‌عامل Mittcom، توضیح می‌دهد که چگونه بهترین بستر رسانه‌ای برای کسب‌و‌کار خود را پیدا کنید. او همچنان توضیح می‌دهد که چرا سوبارو در زمینه بازاریابی یک سر و گردن بالاتر از بقیه است. در آخر از چیس جارویس، مالک CreativeLive، خواهیم گفت، کسی که به شما یاد می‌دهد چگونه فردی تأثیرگذار باشید و از تحصیلات چگونه  برای کسب درآمد استفاده کنید.

آماده‌ی پیشرفت­کردن در کسب‌و‌کارتان هستید؟ پس در ادامه با ما همراه باشید.

بینش و کنش خود را بر انگیزید، با آن‌ها نجنگید

آیا تا به‌حال پیش آمده که میل و علاقه‌ به یک موضوع، توانایی فکر کردن عاقلانه در مورد آن را از شما گرفته باشد؟ زمانی که هیجان ما زیاد می‌شود، به‌راحتی می‌توانیم بر سر بحث در مورد یک موضوع، درگیر شویم. پاول دیوید واکر، نویسنده‌ی کتاب «آینده‌ات را کشف کن» و مؤسس و مدیر عامل Genius Stone، معتقد است: زمانی که یک کسب‌ و‌کار را می‌سازید، بهتر است روحیه‌ی کنجکاوی داشته باشید نه قضاوت‌گر و در واقع حالت دفاعی در درک موضوعات به خود نگیرید. سعی کنید خودتان را خونسرد نگه­ دارید و محافظه‌کارانه رفتار کنید.

کار گروهی محیط کارتان را آرمانی می‌کند

موفقیت یک تجارت و کسب ‌و‌کار را در واقع اعضای آن تعیین می‌کنند، اما در مرحله‌ی اول باید به این موضوع فکر کنید که چگونه می‌توانید محیط خوب بسازید تا اعضا با همبستگی بیشتری با یکدیگر کار کنند. واکر پیشنهاد می‌کند: به اعضای سازمان خود یاد بدهید که با همکاری هم اهدافی مشخص تعیین کنند تا راهکار رسیدن به اهداف نیز در این تعامل شکل بگیرد. به نصیحت‌های واکر در رابطه با اجتناب از استخدام کارمندان پرخاشگر و ‌تقویت مهارت رهبری خودتان دقت کنید و از ترس‌های گذشته‌تان عبور کنید تا یک گروه متحد داشته باشید.

از درگیری‌های درون‌گروهی دوری کنید

شما می‌خواهید برد شخصی داشته باشید یا کار درست انجام دهید؟ واکر توصیه می‌کند: در بحث‌های مجادله‌برانگیز روحیه‌ی انعطاف‌پذیری داشته باشیم. قبل از این‌که بتوانید به حل یک مشاجره‌ی درون‌سازمانی کمک کنید، باید یاد بگیرید به کلمات و جملاتتان با دقت فکر کنید و بعد آن‌ها را به زبان بیاورید و با مهربانی و دلسوزی زیاد، پاسخ شخصی را که باعث ایجاد مجادله شده است بدهید. به فلسفه و مفهوم «مجادله‌ی درون‌سازمانی» توجه کنید و یاد بگیرید که چگونه در برخورد با گروه، خودتان را کنترل کنید.

پرسودترین بستر رسانه‌ای برای کسب‌وکار شما

شبکه‌ها‌ی اجتماعی، وب‌سایت‌ها، رادیو و تلویزیون، راه‌ها‌ی تازه‌ای برای جذب مشتریان هستند. با وجود انواع مختلف تبلیغ، انتخاب بهترین راه برای نمایش و معرفی کسب‌ و ‌کار سخت شده است. بروس میتمن، مدیرعامل میتکام، به شما کمک می‌کند تا آشفتگی‌ها را کم کنید و یک روش بازاریابی تأثیرگذار برای کسب ‌و‌ کارتان پیدا کنید. میتمن می‌گوید: ابتدا باید درهای دنیای دیجیتال را به روی کسب‌ و‌کارتان باز کنید تا مشتریانتان به‌راحتی شما را پیدا کنند.

سوبارو با بازاریابی مناسب، یک دهه سوددهی مداوم داشته است

سوبارو با بازاریابی منطقی و جهت‌دار و همچنین محصولات پیشرفته‌ی خود، قلب مشتریان سراسر جهان را به دست آورد و توجه‌ها را به خود جلب کرد و البته توانست رقبای خودش را کنار بزند. از اقدامات سوبارو می‌توان تحقیقات گسترده برای کسب رضایت مشتریان، مدیریت و بررسی تمام تجربه‌ی خریدهای خودرو و توسعه‌ی خیریه‌ را نام برد. میتمن می‌گوید: سوبارو هر چه در توان دارد به کار می‌گیرد تا از طرفداران وفادار نگهداری کند و تعداد آن‌ها را افزایش دهد. یاد بگیرید که چگونه بازاریابی بی‌نظیر سوبارو می‌تواند به کسب ‌و‌کار شما کمک کند.

 دیدگاه چیس جارویس درباره تأثیرگذاری و کسب درآمد

در دنیایی که فضای مجازی و اینترنت نقش بسیار برجسته‌ای دارد، تأثیرگذار بودن در نگاه اول بسیار ترسناک است. چگونه می‌خواهید با افراد بانفوذ دیگر رقابت کنید؟ چیس جارویس، مؤسس CreativeLive، با ارائه‌ی تجربیات خود بیان می‌کند که در بازار شلوغ کنونی، چگونه به مخاطب مختص خود دست پیدا کنید. راهکار ساده‌ی جارویس را استفاده کنید تا فرد مفیدی شوید و برند خود را گسترش دهید. شعار او، «یک مشتری راضی در هر نوبت است». او اعتقاد دارد اگر بتوانید در هر گام رضایت یک مشتری را به‌طور کامل کسب کنید، بهترین کمک را به برندسازی خود کرده‌اید.

منبع: entrepreneur