%da%af%d9%84%da%a9%d8%b3%db%8c-%d8%a7%d8%b3-8-%d8%a7%d8%ad%d8%aa%d9%85%d8%a7%d9%84%d8%a7-%d8%a8%d9%87-%d8%a8%d9%84%d9%86%d8%af%da%af%d9%88%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%88-%d9%87
شایعه‌ی جدیدی در مورد گوشی‌‌های‌ پرچم‌دار بعدی سامسونگ یعنی گلکسی اس ۸ و اس ۸ اج منتشر شده است که این دو محصول مجهز به بلندگوهای استریو Harman خواهند بود.

به‌تازگی شاهد انتشار اخبار زیادی در مورد گلکسی اس ۸ بوده‌ایم، چراکه این محصول یکی از مورد انتظارترین گوشی‌های هوشمند معرفی نشده‌ای است که فقط چند ماه تا معرفی رسمی آن باقی مانده است. تاکنون شایعات و خبرهای بسیار جذابی در مورد گلکسی اس ۸ و اس ۸ اج سامسونگ شنیده‌ایم و در واقع به نظر می‌رسد سامسونگ نیز تصمیم گرفته است با ارائه‌ی ویژگی‌ها و قابلیت‌های مختلف در  این دو دستگاه، ضربه‌ی بزرگ نوت ۷ به این کمپانی را جبران کند.

حال در جدیدترین شایعه منتشرشده در مورد پرچم‌داران بعدی سامسونگ، اعلام شده است این دو گوشی هوشمند از بلندگوهای استریوی باکیفیتی بهره خواهند برد. گفته می‌شود برند تولیدکننده‌ی این اسپیکرها هارمن است؛ بد نیست اشاره کنیم سامسونگ به‌تازگی با پرداخت مبلغ ۸ میلیارد دلار، این برند را خریداری کرده است.

با توجه به آنچه گفته شد، احتمالا سامسونگ در حال آماده‌سازی بلندگوهای استریو برای گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ اج است و باید منتظر بمانیم تا ببینیم این غول کره‌ای از چه شیوه‌ای برای قرار دادن اسپیکرهای مورد بحث در پرچم‌داران بعدی خود استفاده خواهد کرد. امکان دارد کهکشانی‌های بعدی سامسونگ همانند بسیاری از گوشی‌های هوشمند اچ‌تی‌سی مجهز به دو بلندگو در بخش جلویی باشند و یا همانند آیفون ۷، یکی در جلو و دیگری در یکی از لبه‌های کناری تعبیه شود. همچنین امکان دارد یک اسپیکر در لبه‌ی بالا و اسپیکر دوم در لبه‌ی پایین دستگاه قرار داده شود.

اینکه سامسونگ قصد دارد از بلندگوهای برند هارمن را در گلکسی‌ اس ۸ و اس ۸ اج استفاده کند؛ اولین بار حدودا دو هفته‌ی قبل و در طی کنفرانس مطبوعاتی این شرکت اعلام شد. بنابراین شایعه‌ی جدیدی که در این مطلب به آن پرداختیم، می‌تواند مهر تائید دیگری بر صحت این خبر باشد؛ چراکه در غیر این صورت، پرداخت مبلغی چشم‌گیر برای خرید شرکت هارمن، چندان منطقی به نظر نمی‌رسد.

 

منبع: phonearena.com به نقل از Zoomit.ir