بیست و یکمین سالروز تاسیس شرکت پردازش موازی سامان را به همه همکاران عزیز، مشتریان و کاربران گرانقدر و جامعه حسابداران و مدیران مالی و اجرایی کشورمان تبریک می‌گوییم. از مشتریان عزیز به خاطر حمایت همیشگی و رهنمودهای ارزشمندشان و از همکاران گرامی بابت کوشش خلاقانه و تلاش مداوم برای بهبود کیفیت محصولات و خدمات نرم‌افزارهای مالی و اداری تدبیر صمیمانه سپاسگزاریم. علاقه‌مندی، پشتکار و حمایت شما عزیزان همواره مایه دلگرمی و انگیزه اصلی پیشرفت روزافزون مجموعه تدبیر بوده و خواهد بود.
افتخار می‌کنیم که در تمامی این بیست و یک سال ارائه‌دهنده و پشتیبان یکی از معتبرترین برندهای سیستمهای مالی و اداری در ایران بوده‌ایم و کوشیده‌ایم که بهترین خدمات را روی یکی از جامع‌ترین نرم‌افزارهای این حوزه به کاربران ارجمند ارائه بدهیم.
امروز با اتکا به این پشتوانه بزرگ وارد بیست و دومین سال حضور فعال و پرافتخارمان در زمینه تولید و توسعه نرم‌افزارهای جامع مالی، اداری، صنعتی و سیستمهای پیشرفته سازمانی می‌شویم و همچنان در حال طراحی و ارائه سیستمها و ماژولهای جدید مطابق با آخرین تکنولوژی‌های نرم‌افزاری موجود هستیم. همچون همیشه، منتظر خبرهای تازه از محصولات و خدمات جدید مجموعه تدبیر باشید.

با سپاس فراوان.

هیئت مدیره شرکت پردازش موازی سامان