شرکت میکسیم یک دستگاه پخش موسیقی دیجیتالی و قابل حمل را به شکل نوار کاست‌های قدیمی طراحی کرده است. این دستگاه قابلیت‌های فراوانی دارد بطور مثال؛ می‌توانید آنها را بجای نوار کاست در دستگاه‌های ضبط قدیمی قرار داده و از شنیدن موسیقی لذت ببرید.

شرکت میکسیم با طراحی کردن میکس‌ تیپ (mixxtape) توانسته یک نوستالژی را زنده کند. این دستگاه کاملا شبیه به یک نوار کاست طراحی شده است. دستگاه مذکور دارای یک صفحه نمایش لمسی بوده و دارای قابلیت اتصال با بلوتوث نیز می­باشد. همچنین همانند سایر دستگاه‌های امروزی قابلیت خوانش آهنگ‌ها، پادکست‌ها و کتاب‌های صوتی را دارد و می‌تواند توسط کابل USB به کامپیوترهایی با سیستم عامل ویندوز و مک متصل شده و تبادل اطلاعات کند.

میکس تیپ قابلیت پشتیبانی از اکثر فرمت‌های صوتی را داشته و دارای درگاه کارت حافظه و یک کارت حافظه میکرو اس.دی ۸ گیگابایتی است که می‌توانید آن را ارتقاء دهید. باتری دستگاه در زمانی کمتر از یک ساعت شارژ شده و تا ۱۲ ساعت دوام دارد.

میکس تیپ را در دستگاه‌های ضبط قدیمی، واکمن‌ها و یا خودروهای قدیمی می‌توانید استفاده کنید. به علاوه این دستگاه قابلیت اتصال هندزفری و هدست توسط درگاه جک ۳٫۵ میلیمتری و اتصال بی‌سیم از طریق بلوتوث را نیز دارد. به منظور جذابیت بیشتر، قرقره‌های این دستگاه طوری طراحی شده که هنگام پخش موسیقی می‌چرخد ولی در حقیقت به مانند کاست‌های قدیمی، نواری داخل آن نیست. میکس تیپ تا اواخر سال جاری میلادی با قیمتی معادل ۵۰ دلار به بازار عرضه می‌شود که شامل دستگاه، یک محافظ، یک کارت حافظه میکرو اس.دی ۸ گیگا بایتی، یک کابل شارژ یو.اس.بی و یک تیشرت یا یک گردنبند به عنوان هدیه است.