اسفند ۱۳۹۰ در آستانه ورود به سال نو خورشیدی و همچنین همزمان با سیزدهمین سال تاسیس شركت ، جشن پایان سال تدبیر روز پنجشنبه ۱۱ اسفند با حضور پرسنل و خانواده هایشان در هتل ارم برگزار شد.

در ابتدای مراسم خانم بینایی مجری مراسم به معرفی برنامه ها پرداختند. پس از آن آقای مهندس بهزاد مقصودی مدیر عامل شركت پردازش موازی سامان ضمن خوشامد گویی به حاضرین با نگرشی به فعالیت های سال ۹۰ در رابطه با محورهای توسعه در سالی كه گذشت سخنانی ایراد نمودند. از جمله این محورها، توسعه فضای فیزیكی، نیروی انسانی، محصولات نرم افزاری و افزودن ماژول‌ها و پلت‌فرم های جدید به نرم افزار تدبیر، خدمات و بررسی و تحلیل درخواست های نرم افزاری كاربران و همچنین توسعه نمایندگی‌های شهرستان و افزایش سطح همكاری با آنان و نیز فعالیت‌های آموزشی در داخل سازمان را می‌توان نام برد. در پایان نیز ضمن تشكر از كلیه پرسنل، از پیشكسوتان تدبیر و همچنین مسئولین نمایندگی‌های شهرستان تشكر و قدردانی نمودند.

در ادامه، مدیران بخش های مختلف ضمن ارائه مطالب كلی در خصوص فعالیت‌های واحد مربوطه به معرفی كارمندان جدید و تقدیر از پرسنل نمونه پرداختند.
كارمندان نمونه واحد پشتیبانی آقایان ایمان بیواسته، سیامك عباس زاده، فرامرز عباس آزاد و خانم نرگس فراهانی بودند. خانم مهسا مجد از واحد آموزش و آقایان هادی بیدقی، مهدی سیاوشی و خانم محدثه شهیدی از واحد مالی اداری هدایای كارمند نمونه را از آن خود كردند. آقای حامد روحی از واحد IT به عنوان كارمند نمونه انتخاب شدند. از واحد نرم افزار آقایان پرویز تقوی و حمیدرضا محمدی و خانم ندا فروغی و از واحد فروش خانم سحر عزیزی عنوان كارمند نمونه را به خود اختصاص دادند.
در پایان با پخش كلیپی از تصاویر همایش‌ها و جشن‌های تدبیر از اولین سال تاسیس شركت خاطراتی از گذشته زنده شد و پس از آن حاضرین در جشن با حضور در رستوران هتل نهار را دسته جمعی صرف نمودند و بدین سان خستگی یكسال كار و تلاش را در كنار هم از تن خارج كردند.