گجتی به نام هایسنس برای تهویه مطبوع هوا طراحی شده است، با این تفاوت که می‌توانید آن را به هرجایی که حس می‌کنید نیاز به تهویه دارد، ببرید.

این تهویه هوشمند قابل حمل است و در سراسر خانه یا محل کار مورد استفاده قرار می‌گیرد و هوایی پاک و تمیز برای شما به ارمغان می‌آورد. این گجت نیاز به نصب و یا قرارگیری در محل خاصی در خانه ندارد. همچنین شما می‌توانید به سادگی آن را به هرجایی که می‌خواهید حمل و نقل کنید، چرا که وزن سبکی دارد.

این گجت هوشمند فضاهای مختلف را تا فاصله ۳۰۰ فوت مربع خنک می‌کند. این محصول ۳۸۹ دلاری یکی از مفیدترین وسایل هوشمندی است که به حفظ محیط زیست کمک می‌کند. همچنین قابلیت اتصال به سرویس ابری از طریق گوشی هوشمند دارد و می‌تواند با دستیار صوتی الکسا هماهنگ شود.

حتی می‌توانید از الکسا بخواهید، هنگامی که در خانه نیستید به طور مرتب سیستم تهویه را مدیریت کند. این محصول دارای سنسورها  و سیستم تنظیم دمای هوشمند است.

همچنین این دستگاه روی پنجره‌هایی با عرض ۱۸ تا ۵۰ اینچی نیز نصب می‌شود و شامل یک ساعت قابل تنظیم است که می‌توانید آن را در ساعاتی خاص تنظیم کنید تا به صورت ریموت شروع به تهویه هوا نماید.

منبع: کالاسودا