یکی از خاص‌ترین رنگ‌های گوشی‌های هوشمند توسط کمپانی ویوو به کار گرفته شد. گوشی هوشمند x21i برند ویوو در ماه می امسال رونمایی شد. حال این گوشی هوشمند رنگ جدیدی را برای کاربران مهیا کرده است که شبکه‌های اجتماعی سراسر جهان استقبال خوبی از آن کرده‌اند. این رنگ بسیار زیبا بدون شک بر روی این گوشی هوشمند بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

امروز این کمپانی چینی رنگ جدید خود را معرفی کرد. این رنگ که بنفش تیره است، این امید را به مدیران این شرکت داده که روزهای خوشی را رقم بزنند.

گوشی هوشمند x21i ویوو درحافظه داخلی و رم‌های مختلفی عرضه شده است، اما این رنگ تنها در نسخه ۱۲۸ گیگابایتی و رم نرم‌افزاری چهار در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. به نظر می‌رسد رنگ بنفش تیره این گوشی هوشمند نیز مانند رنگ‌های دیگر ۳۹۰ دلار خواهد بود و این کمپانی قصد گرانتر کردن این گوشی بسیار زیبا را ندارد. ظاهر این موبایل بسیار شبیه به آیفون‌ایکس است و از بریدگی‌های صفحه نمایش نیز بهره می‌برد. جنس بدنه این دستگاه نیز حس آیفون ایکس را به کاربران می‌دهد، با این وجود این موبایل اندرویدی از پردازنده مدیاتک Helio P60 بهره می‌برد. این پردازنده هشت هسته‌ایی بسیار مناسب خواهد بود، هرچند بیشتر کاربران علاقه داشتند از پردازنده شرکت کوالکام استفاده شود، اما با این وجود، Helio P60 بدون شک پردازنده قدرتمندی است.

این گوشی هوشمند ۶.۲۸ اینچی دارای رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۲۸۰ است که با توجه به قیمت آن بسیار عالی است و از نظر رزولوشن نیز یکی از برترین گوشی‌های هوشمند است. همانطور که از صفحه نمایش این گوشی هوشمند مشخص است، برای پشتیبانی از آن به یک باتری بسیار بزرگ نیاز است و وظیفه پشتیبانی بر عهده یک باتری ۳۴۲۵ میلی آمپری است که به نظر کاملا مناسب خواهد بود. دوربین اصلی این موبایل نیز رضایت بخش است و حضور دو لنز دوربین اصلی نشانگر این موضوع است که این برند تمام تلاش خود را برای جلب رضایت کاربران کرده است. ویوو از دو لنز ۱۲ مگاپیکسلی و ۵ مگاپیسلی استفاده کرده و دوربین سلفی این گوشی هوشمند نیز ۲۴ مگاپیکسل است که برای عکاسی بسیار مناسب است. حال باید دید این گوشی هوشمند و رنگ بسیار زیبای آن چه تاثیری بر فروش این برند خواهد داشت.

منبع: کالاسودا