مفتخریم که سالی دیگر را در کنار کاربران و مشتریان نازنین تدبیر به پایان میرسانیم و با هزاران امید و چندین طرح توسعه و پروژه جدید به استقبال سالی نو می رویم.
سالی که گذشت، البته برای اقتصاد کلان کشورمان سالی بود سرشار از چالش و دشواری و طبعا هیچ مجموعه و بنگاه اقتصادی از تاثیرات امواج سهمگین مربوط به تحریم ها و نوسانات قیمت ارز مصون نماند. با اینحال، ما در مجموعه تدبیر با همان انرژی و توان همیشگی مشغول طراحی و تولید محصولات جدید، انجام پروژه های بزرگ و کوچک نرم افزاری و ارائه خدمات مستمر به کاربران گرانقدرمان بودیم.
برخی از نتایج این کوششها، عبارت است از افزوده شدن چند محصول جدید به سبد محصولات نرم افزاری تدبیر از قبیل سیستم سفارشات خارجی، سیستم تایم شیت، سیستم توزیع پیشرفته نشریات و سیستمهای کنترل تولید و بهای تمام شده.
دستاورد دیگر ما در سالی که گذشت، ایجاد واحد استقرار بصورت یک دپارتمان رسمی در شرکت بود. این واحد در سال گذشته توانست چندین پروژه استقرار را با موفقیت به انجام برساند.
افزودن بخشهای کنترل کیفیت در واحدهای فروش و پشتیبانی و افزودن بخش آموزش و پژوهش به واحد پشتیبانی از دیگر دستاوردهای سال گذشته بود.
در ضمن تیمی از کارشناسان باتجربه تدبیر در واحد نرم افزار، بستر نرم افزاری جدیدی را آماده کرده اند که نسل بعدی نرم افزارهای تدبیر بر روی آن اجرا خواهد شد. این زیرساخت که بر مبنای معماری سرویس گرا و کاملا مبتنی بر وب طراحی شده امکانات متعددی از قبیل طراحی فرآیندهای کاربر، سفارشی سازی موجودیتها و فرمها و بسیاری امکانات جالب دیگر را در اختیار کاربران قرار خواهد داد.
برنامه ما در سال ۱۳۹۲ تکمیل و عملیاتی کردن همین زیرساخت و افزودن ماجولهای جدید به مجموعه سیستمهای مالي و اداري تدبیر خواهد بود. افزودن امکانات و قابلیت های جدید به محصولات قبلی تدبیر نیز کماکان ادامه خواهد یافت.
با آرزوی سالی خوش و سرشار از کامیابی و بهروزی برای کلیه هموطنان عزیز و بویژه کاربران ارجمند و دوستداران نرم افزارهای مالی و اداری تدبیر.
بهزاد مقصودی