zanتردیدی نیست که هیچ اجتماعی از انسانها، بدون استفاده موثر از توان کلیه افرادش، نمی‮تواند به شکوفایی و بالندگی برسد و با توجه به این امر که نیمی از جمعیت انسانها را بانوان عزیز تشکیل می‮دهند، طبیعی است که پیشرفت و توسعه بشریت، بدون رشد و پیشرفت زنان امکان پذیر نخواهد بود. به ویژه اینکه زنان نقشی بسیار مهم در تربیت نسل بعدی جامعه ایفا می‮کنند. یکی از الزامات جوامع صنعتی و توسعه یافته امروزی، مشارکت بالای زنان در فعالیتهای اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی است.
بانوان ارجمند ایرانی نشان داده‮اند که می‮توانند همزمان با ایفای نقش دشوار مدیریت امور منزل و تربیت فرزندان، به فعالیتهای اجتماعی نیز بپردازند و هرچند شاخصهای ما در این زمینه با کشورهای توسعه یافته تفاوت زیادی دارد، لیکن میزان قبولی زنان در رشته‮های دانشگاهی و میزان اشتغال بانوان در فعالیتهای تولیدی، آموزشی و فرهنگی در سالهای اخیر، حکایت از عزم جامعه زنان ایرانی برای ارتقای نقش خود در عرصه اجتماعی دارد.
شرکت پردازش موازی سامان، به عنوان یکی از شرکتهای بزرگ در زمینه تولید و ارائه نرم‮افزار، مفتخر است که حدود شصت درصد نیروی کارش را در کلیه سطوح کارشناسی، کارشناسی ارشد، مدیریت و مدیریت ارشد بانوان محترم تشکیل داده‮اند. همچنین درصد بالایی از کاربران نرم افزارهای این شرکت نیز، که معمولا در سطوح کارشناسان، مدیران میانی یا مدیران ارشد سازمانها هستند، بانوان ارجمند ایرانی می‮باشند.
با آرزوی موفقیت روز افزون برای کلیه زنان ایران زمین و به ویژه بانوانی که جزو همکاران یا کاربران نرم‮افزارهای تدبیر می‮باشند.

روز زن گرامی باد.

هیئت مدیره شرکت پردازش موازی سامان
فروردین ۱۳۹۳
شرکت پردازش موازی سامان تولید کننده محصولات تدبیر و سیستم حسابداری مالی، اداری، بازرگانی و حسابداری صنعتی