با استفاده از Google Photos می­توانید عکس­های خود را با بالاترین کیفیت در هر جایی مشاهده کنید و محدودیتی برای مشاهده عکس­ها نداشته باشید.

اگر شما عکس­های زیادی در گوشی هوشمند خود نگه­داری می­کنید و دیگر جایی برای نگه­داری عکس­ها بر روی حافظه خود ندارید، فرقی ندارد کاربر آیفون باشید یا اندروید، با استفاده از Google Photos می­توانید به راحتی این کار را انجام دهید.

استفاده از این سیستم در واقع بهترین راه­حل می­باشد، چون در هر جایی فراهم است و شما می­توانید با استفاده از تبلت، گوشی هوشمند، کامپیوتر و هر دستگاه دیگری که به اینترنت متصل می­شود به عکس­های خود دسترسی داشته باشید. در عین حال این پلت­فرم محدودیتی ندارد و شما حافظه‌ای بیشتر از ۱۶ گیگابایت در اختیار دارید. حتی شما می­توانید ویدئوهای خود را نیز با کیفیت بسیار عالی ذخیره کنید.

Google Photos این امکان را برای شما فراهم می­کند تا عکس­های خود را در گروه‌های مختلف دسته­بندی کنید و حتی بهترین عکس­های خود را مشخص کنید.

در این مطلب می­توانید با کارکردهای شگفت‌انگیز Google Photos آشنا شوید:

شما در مرحله اول می­توانید Google Photos را از پلی­استور یا اپ­استور دانلود کنید. اگر کاربر اندروید هستید بدون شک این برنامه به صورت پیش فرض بر روی گوشی هوشمند شما نصب شده است.

وارد اکانت گوگل خود شوید و گزینه بک آپ عکس­ها به صورت خودکار را انتخاب کنید. در این قسمت عکس­های شما به صورت خودکار آپلود می­شود و حالا می­توانید از قابلیت­های گوگل فتو استفاده کنید. گوگل فتو به شما امکان جستجوی گسترده می­دهد. شما می­توانید با سرچ یک کلید واژه، به عنوان مثال سگ، عکس­هایی که در آنها سگ وجود دارد را مشاهده کنید. حتی شما می­توانید عکس­های خود را براساس مناسبت­ها نیز جستجو کنید، به عنوان مثال؛ کلیدواژه کریسمس می­تواند عکس­های کریسمس و جستجوی کلید واژه تعطیلات، عکس­های تعطیلات را به شما نشان ­دهد.

گوگل فتو به صورت خودکار برای سفرهای شما آلبوم می­سازد. می­توانید به راحتی قابلیت ساخت آلبوم به صورت اتوماتیک در گوگل فتو را مشاهده کنید و با استفاده از گزینه Trip to Seattle نیز نام آلبوم و تعطیلات مورد نظر خود را مشخص کنید.

اگر بر روی یک عکس و سپس بر روی info کلیک کنید، می­توانید لوکیشن عکس مورد نظر خود را مشاهده کنید. حتی دوربینی که با آن عکاسی کرده اید نیز مشخص می­شود.

اگر بر روی edit کلیک کنید، می­توانید عکس مورد نظر را کراپ کرده، بر روی آن فیلترهایی اعمال کنید و حتی روشنی و تاریکی و تنظیمات این چنینی را نیز بر روی عکس خود تغییر دهید.

عکس­ها و فیلم­های شما در قسمتAssistant  آپلود می­گردند. این زبانه به شما این امکان را می­دهد تا آلبوم عکس­های خود را بسازید و عکس­ها، فیلم­ها و فایل­های گیف خود را طبقه­بندی کنید.

شما می­توانید آلبومی بسازید که با فرد دیگری به اشتراک گذاشته شود و حتی می­توانید عکس­های دو نفره خود را نیز در این آلبوم آپلود کنید.

همچنین می­توانید با استفاده از گوگل فتو آلبوم­های عکسی با کاور سخت و معمولی بسازید که قیمت آنها بین ۹٫۹۹ دلار تا ۱۹٫۹۹ دلار متغیر می باشد.

منبع: کلیک