سال نو مبارکسال ۲۰۱۳ میلادی را هم با تمامی رویدادها و دستاوردهایش پشت سر گذاشتیم. سالی سرشار از حوادث مهم سیاسی و اقتصادی در سطح جهانی و منطقه‌ای و همچنین در داخل کشورمان. شاید انتخاب دولت آقای روحانی توسط مردم ایران و تلاشهای این دولت برای رفع تحریم‌های اقتصادی جزو مهمترین رویدادهای این سال باشد. تلاشهایی که اکثریت مردم ایران و به ویژه فعالان اقتصادی چشم به راه نتایج مثبت آن هستند.
همکاران ما در تدبیر نیز در این سال همانند سالهای گذشته مشغول ارائه محصولات و خدمات جدید به مشتریان ارجمند بوده‌اند. ارائه دو نسخه جدید از نرم افزار جامع مالی و اداری تدبیر، گسترش واحد استقرار جهت ارائه خدمات تخصصی‌تر به خریداران نرم افزار، افزایش تعداد کارشناسان در واحدهای فنی شرکت و راه اندازی یک دفتر جدید در خیابان وزرا جهت افزایش کانالهای ارتباطی با مشتریان جدید و کاربران فعلی نرم افزار از جمله اقدامات انجام شده در سال میلادی گذشته بوده است.
سال ۲۰۱۴ میلادی را که مصادف با پانزدهمین سالگرد تاسیس شرکت پردازش موازی سامان نیز هست، با نگاهی مثبت به آینده و با تکیه بر اعتماد و حمایت کاربران گرانقدرمان و همچنین با پشتوانه کارشناسان توانمند و خوش فکر تدبیر آغاز می کنیم و از صمیم قلب آرزوی سالی نیکو برای تمامی مردم جهان و بویژه هموطنان عزیزمان داریم.
امیدواریم در این سال، مجموع شادیها و خوشبختیهای انسانها از مجموع دردها و اندوههایشان بسیار بیشتر باشد. آرزومندیم که لبخند، عشق، خوشبینی و امید جای ناله، نفرت، بدبینی و حسرت را بگیرد و همگی انسانها این امکان را داشته باشند که بیش از غمهایشان برای شوق و شادیهایشان اشک بریزند.
سال نوی میلادی بر تمامی هموطنان عزیز فرخنده و مبارک باد.
بهزاد مقصودی
دی ۱۳۹۲
مدیر عامل شرکت پردازش موازی سامان تولید کننده محصولات تدبیر و سیستم حسابداری مالی، اداری، بازرگانی و حسابداری صنعتی