سال نو مبارکشرکت پردازش موازی سامان، فرارسیدن سال نوی خورشیدی را به کلیه هموطنان عزیز و بویژه کاربران محترم نرم‌افزارهای مالی و اداری تدبیر تبریک و تهنیت می‌گوید. امیدواریم سال جدید برای کلیه ایرانیان سالی سرشار از شادی، موفقیت و سربلندی باشد.
کارشناسان ما در سالی که گذشت، همچون همیشه، نهایت سعی و کوشش خود را در راستای ارائه خدمات مناسب و محصولات جدید به کاربران و مشتریان گرانقدر تدبیر بعمل آوردند. نتیجه این تلاش ها، ارائه دو نسخه جدید از نرم‌افزارهای مالی و اداری تدبیر با امکانات و قابلیت‌های جدید بود. در ضمن دو محصول جدید نیز به سبد محصولات تدبیر افزوده شد که عبارتند از کارتابل سیستم مالی و سیستم هوش تجاری و داشبورد مدیریتی تدبیر. این دو محصول از ابتدای سال ۱۳۹۳ به طور رسمی در اختیار کاربران و مشتریان ارجمند قرار خواهند گرفت.
در ضمن در سال ۱۳۹۲ جهت تسهیل ارتباط با مشتریان و خریداران نرم‌افزار تدبیر، دفتر جدید شرکت پردازش موازی سامان در خیابان وزرای تهران افتتاح گردید.
چندین پروژه زیرساختی نیز که در راستای استفاده از تکنولوژی‌های جدید نرم‌افزاری از سنوات قبل آغاز شده بود، طی سال ۱۳۹۲ با جدیت پیگیری شد و پیشرفت‌های چشمگیری در این رابطه حاصل گردید که نتایج حاصله از آن، در آینده به اطلاع کاربران ارجمند و علاقمندان به نرم‌افزار مالی و اداری تدبیر رسانده خواهد شد.
ارائه نسخه جدید و کاملتری از نرم‌افزار حسابداری صنعتی شامل دو سیستم بهای تمام شده و کنترل تولید و تشکیل کمیته‌ای متشکل از تحلیلگران نرم‌افزار و کارشناسان واحد استقرار جهت راهبری و پیاده‌سازی سیستم‌های صنعتی نیز جزو دستاوردهای ما در سال ۱۳۹۲ بود.
از اینکه یک سال دیگر، افتخار ارائه خدمات به مشتریان گرانقدرمان را داشته‌ایم به خود می‌بالیم و به همه کارشناسان تدبیر نیز که صادقانه و خالصانه در راه جلب رضایت کاربران کوشیده‌اند خسته نباشید می‌گوییم و امیدواریم در سال جدید بتوانیم با انرژی و توانی دوچندان در این راه پرافتخار گام برداریم.
هیئت مدیره شرکت پردازش موازی سامان
اسفند ۱۳۹۲
شرکت پردازش موازی سامان تولید کننده محصولات تدبیر و سیستم حسابداری مالی، اداری، بازرگانی و حسابداری صنعتی