سامانه مودیان تدبیر

مستندات و ابزارهای مرتبط با سامانه مودیان مالیاتی تدبیر

سامانه مودیان نرم‌افزار حسابداری تدبیر

«سامانه مودیان» سامانه‌‌ای است تحت مدیریت سازمان امور مالیاتی کشور كه در آن به هر مودّی، كارپوشه ویژه‌ای اختصاص یافته و تبادل اطّلاعات میان مودیان و سازمان منحصراً از طریق آن كارپوشه انجام می‌شود. مودیان می توانند با استفاده از هرگونه سخت‌افزار یا نرم‌‌افزار اعم از رایانه شخصی، پایانه فروشگاهی، سامانه‌های ابری یا هر وسیله دیگری كه حافظه مالیاتی به آن متصل شده ‌باشد، به سامانه مودیان متصل شوند. مرجع نهایی ثبت، صدور و استعلام صورتحساب الكترونیكی، سامانه مودیان سازمان امور مالیاتی کشور می‌باشد. قوانین مرتبط با الزام به استفاده از این سامانه و تعاریف مرتبط با آن را در این نشانی مطالعه بفرمایید.

سامانه مودیان تدبیر سامانه‌ای است که جهت ارسال صورتحسابهای الکترونیکی کاربران سیستم جامع مالی و اداری تدبیر طراحی شده و امکان استخراج اطلاعات مورد نیاز سامانه مودیان سازمان امور مالیاتی از نرم‌افزار تدبیر و ارسال مستقیم آن را به سامانه مودیان این سازمان فراهم می‌کند.

در این وبگاه مستندات و ابزارهای مورد نیاز برای کار با این سامانه در دسترس قرار گرفته است. بازدیدکنندگان عزیز توجه فرمایند که پیش‌نیاز استفاده از این ابزارها در اختیار داشتن آخرین نسخه نرم‌افزار جامع مالی و اداری تدبیر با زیرسیستم سامانه‌های مودیان فعال است.

moadiyansppcco

رویدادها

پیش‌نیاز نصب سامانهٔ مودیان تدبیر (علاوه بر دسترسی به تدبیر ویندوزی با سامانهٔ مودیان فعال) امکان نصب آخرین نسخه‌های NET 6.0. روی ویندوز است.
دریافت اطلاعات مورد نیاز از سامانه امور مالیاتی شامل شناسه‌ها و کلیدهای مورد نیاز بر عهده کاربر است و استفاده از سامانه مودیان تدبیر منوط به آماده بودن آنهاست.

ابزارهای سامانه مودیان تدبیر امکانات زیر را جهت کاربران و همکاران گرامی در اختیار می‌گذارد:

۱. تولید کلیدهای سامانهٔ مؤدیان برای اشخاص حقیقی و حقوقی (در بخش پرسش‌های پرتکرار، پایین همین صفحه توصیه شده که برای این کار از جیکا استفاده شود و این ابزار در مواردی که ممکن است نیازهای متفاوتی وجود داشته باشد استفاده شود).
۲. بررسی صحت کلیدهای تولید شده توسط این ابزار و ابزارهای دیگر
۳. استخراج کلید عمومی از کلید خصوصی، درخواست گواهی و گواهی امضا
۴. مشاهدهٔ محتوای درخواست گواهی و گواهی امضا
۵. پرسش‌های پرتکرار

نشانی ابزار:
https://csr.tadbircloud.ir

نشانی این ابزار و دمو و مستندات برنامه‌های آنلاین و موبایلی تدبیر همگی در این صفحه نیز در دسترس است:
https://www.tadbirdemo.com

دانلود فایل‌های آموزشی مرتبط

مستندات

Page 1 of 3123