سرویس پخش زنده اخبار توییتر به زودی شروع به کار خواهد کرد

توییتر با جدیت بیشتر پوشش اخبار و ویویدهای زنده را دنبال می‌کند و اکنون سرویس پخش زنده ۲۴ ساعته جدیدی را با همکاری بلومبرگ آغاز کرده است.  فعالیت این سرویس پخش زنده اخبار که جزییات آن در هفته جاری اعلام خواهد شد قرار است از پاییز آغاز شود. توییتر طی چند سال گذشته سخت در تلاش بوده تا تعداد کاربران روزانه خود را افزایش دهد و آگهی­دهندگان بیشتری را به سرویس جذب کند، به همین دلیل شاهد توسعه حجم ویدیوهای زنده در این شبکه اجتماعی هستیم. سایر شبکه‌های اجتماعی مانند فیس بوک، اسنپ چت و اینستاگرام نیز این روزها علاقه زیادی به پخش ویدیوهای زنده نشان داده‌اند.

انتظار می‌رود که سرویس پخش زنده اخبار توییتر از آگهی‌های تبلیغاتی پشتیبانی کند، کنترل کامل محتوای این سرویس نیز به عهده بلومبرگ خواهد بود.

توییتر معتقد است این سرویس برای کاربرانی مفید خواهد بود که تمایلی به پرداخت پول برای دسترسی به شبکه‌های تلویزیونی را ندارند و ترجیح می‌دهند در سفرهای بین شهری یا درون شهری خود تلویزیون تماشا کنند و بلومبرگ بهترین شریک برای آغاز این سرویس بوده است.

شبکه اجتماعی توییتر به صورت پیوسته در حال افزایش حجم محتوای ویدیوی زنده خود با فهرستی از شرکایی است که شامل لیگ‌های فوتبال و رویدادهای موقت می‌شود. با این حال محصول همکاری این شرکت با بلومبرگ، اولین برنامه ویدیویی زنده مستمر در این پلتفرم خواهد بود.

منبع: Digital Trends