شركت صنعت عصر پويا به عنوان يكي از شركت‌هاي زيرمجموعه هولدينگ عصر پويا فعاليت خود را در سال ۱۳۸۲ و با هدف صادارت سنگ آهن آغاز نموده‌‏است. مجموعه هولدينگ عصر پويا در زمینه‏‌های اكتشاف معدن، استخراج، صادرات سنگ آهن و همچنين توليد تجهيزات پزشكي فعاليت مي‌‏نمايد.

داستان موفقیت شركت صنعت عصر پويا

حجم بالاي گردش مالي و نياز به نظارت دقیق بر وضعیت كليه قسمت‌هاي مجموعه، مدیریت متمرکز داده‏‌های سازمان، تبدیل این داده‌‏ها به اطلاعات مفید برای برنامه‌‏ریزی منابع سازمانی و تصمیم‌‏گیری‌‏های مدیریتی نياز به يك سيستم نرم‌‏افزاري يكپارچه را بیش از پیش برای مدیران این مجموعه محرز کرد. تا اینکه در سال ۱۳۸۹سیستم جامع مالی و اداری تدبیر انتخاب شد. به گفته آقاي محسن سليميان مدیر مالی شرکت صنعت عصر پویا، امکانات مناسب و سهولت كاربري نرم‌‏افزار در قسمت خريد و فروش و انبار باعث شده كه نرم‌‏افزار تدبير بطور مطلوب نیازهای مجموعه را پوشش دهد.
در حال حاضر كليه عمليات بخش‌هاي حسابداري، خزانه‌‏داري، بازرگاني داخلي، انبار، اموال و دارايي‏‌هاي ثابت و بخش پرسنلي و حقوق و دستمزد در سيستم تدبير ثبت و نگهداري مي‎گردد.

 

مصاحبه با آقای محسن سليميان آقای سلیمیان همچنین خاطرنشان کردند:
امکانات نرم‌‏افزار تدبیر در خصوص سناريوهاي ورود و خروج كالا، كنترل‏‌هاي مورد نیاز در سيستم بازرگاني، ارتباط آن با انبار و ثبت اطلاعات ريالي در حسابداري بسیار راه‌گشا بوده و نظارت بر این فرايندهای پيچيده را تسهیل کرده است. ایشان راهنمايي‏ و مشاوره‌‏هاي كارشناسان مجرب شركت پردازش موازی سامان را در استقرار و بهره‎برداری از سیستم جامع مالی و اداری تدبیر بسیار مؤثر دانستند.