ویدیوی طرح مفهومی iOS 12 در فضای مجازی حسابی سر و صدا به پا کرده است. بر اساس این ویدیو، آی او اس ۱۲ از قابلیت‌های زیادی مانند نمایشگر همیشه روشن و تماس گروهی فیس تایم برخوردار است.

رفته رفته به کنفرانس توسعه‌دهندگان اپل (WWDC 2018) نزدیک می‌شویم. همانطور که می‌دانید، در این رویداد اهالی کوپرتینو دست به معرفی سیستم‌عامل‌های جدید می‌زنند که از جمله آن می‌توان به آی او اس ۱۲ اشاره کرد.

وب سایت iOSConcept امروز ویدئویی را منتشر کرد و در آن، طرح مفهومی iOS 12 را به همراه قابلیت‌های جذابش به نمایش گذاشت. در این ویدیو شاهد ویژگی‌هایی از قبیل نمایشگر همیشه روشن، تماس گروهی فیس تایم و لاک‌اسکرین پیشرفته‌تر هستیم.

لاک اسکرین جدید آی او اس از والپیپرهای متحرک جدید، اطلاعات پیشرفته (مانند اپل واچ) و نوتیفیکیشن‌های دسته‌بندی شده بر اساس اپلیکیشن بهره‌مند است. نوار تنظیم صدا به طرز محسوسی ساده‌تر شده و مانند آیفون X به قسمت بالایی انتقال پیدا کرده است.

حالت تیره (Dark Mode) گسترده و والپیپرهای جدیدی که برای آی او اس ۱۲ در نظر گرفته شده، تجربه جدیدی را در اختیار کاربران می‌گذارد. اپلیکیشن Reminders نیز به ظاهر جدید و زیبایی مجهز شده و ایموجی‌های جذابی نیز به کیبورد آن اضافه شده است.

کنترل سنتر و قسمت مربوط به سوییچ کردن اپلیکیشن‌ها با یکدیگر ترکیب شده‌اند. رابط کاربری سیری نیز به حالت مینیمایز درآمده و دیگر کل صفحه را به خود اختصاص نمی‌دهد. امکان تماس تصویری گروهی از طریق فیس تایم نیز برای این پلتفرم در نظر گرفته شده است.

منبع: رسانه کلیک