شرکت تازه تاسیس Omni Wearables عینک آفتابی را عرضه کرده که علاوه بر محافظت از چشم در برابر اشعه‌های مضر خورشید، امکان فیلمبرداری و ضبط صدا را نیز دارد.

در سال‌های اخیر شاهد تولید عینک‌های آفتابی بودیم که به دوربین فیلمبرداری مجهز بودند. این یک ایده‌ی عالی است چرا که کاربران می­توانند با دستهایی آزاد از چشم­انداز خود فیلمبرداری کنند.

شرکت Omni Wearables عینک آفتابی FaceShot را طراحی کرده است که بر روی دسته‌ی آن دوربینی قرار گرفته که از دسته بیرون آمده و از چشم انداز واقعی کاربر فیلمبرداری می کند. استفاده از این عینک بسیار راحت است.

 

عینک آفتابی که فیلمبرداری می کند

در دسته سمت چپ عینک دوربینی با زاویه باز (واید) ۱۰۸۰p/30fps قرار گرفته است. در حالت عادی دوربین خاموش است ولی زمانی که بخواهید فیلمبرداری کنید، باید دوربین را از دسته بیرون آورده تا بطور اتوماتیک روشن شده و شروع به فیلم­برداری کند. تصاویر ضبط شده بر روی یک microSD ذخیره خواهد شد. کمپانی سازنده ادعا کرده که با هر بار شارژ کامل باتری، دوربین می­تواند یک ساعت و نیم فیلمبرداری کند. به علاوه این عینک میکروفونی نیز برای ضبط صدا دارد. لنز عینک قابلیت دفع ۹۹ تا  ۱۰۰ درصد اشعه UV-A و UV-B خورشید را دارد.

منبع: کلیک