شروع صفحه رسمی مسئولیت اجتماعی تدبیر، با پیام ترویج خوبی‏‌ها، صلح و سفر آغاز شد. اما چگونه در راستای این امر گام برداشته‌ایم؟ ضمن تشکر از همراهی شما، در این نوشتار قصد داریم با توضیحات بیشتر، شما عزیزان را در جریان این فعالیت قرار دهیم.

همه روزه، کمپین‌ها و فعالیت‌های تبلیغاتی بسیاری در حوزه برندینگ اتفاق می‏‌افزاید، اینکه در مسابقات شرکت کنید و جایزه ببرید، اینکه با موضوعی خاص عکس تهیه کنید و جایزه ببرید و …، همگی برای جذب مخاطبان و برندسازی صورت می‏‌گیرد. بدیهی است که پیوند این موضوعات، با مسئولیت‏‌های اجتماعی به جذابیت آنان می‌افتد و در واقع انگیزش مادی، در کنار انگیزش معنوی برای مخاطبان تامین می‌شود.

اما شروع مسئولیت اجتماعی شرکت پردازش موازی سامان چگونه است؟

شرکت پردازش موازی سامان، در طراحی نرم‌افزار تدبیر و ارائه خدمات پس از فروش، همواره خلاقانه و با کیفیت عمل کرده است. این کیفیت، سرلوحه فعالیت‏‌های اجتماعی و تبلیغاتی ما نیز می‌باشد. شما با دنبال کردن این کمپین:

  • یک سفر توریستی-ورزشی به آسیا را تجربه خواهید کرد.
  • با فرهنگ‏‌ها و ملل مختلف آشنا خواهید شد.
  • در اشاعه پیام صلح و دوستی و معرفی فرهنگ میهن عزیزمان به جهانیان سهیم خواهید شد.

ما شما را دعوت می‌کنیم به همراه یک زوج تحصیل‏کرده، پر انرژی و ماجراجو، قاره آسیا را رکاب بزنید. این زوج خطر پذیر تابحال چندین هزار کیلومتر در داخل و خارج از کشور را رکاب زده‌‏اند، در اخبار داخلی و خارجی مطرح شده‌اند و سفیران صلح و مبلغان فرهنگ غنی میهن ما بوده‌اند.

با ما همراه باشید، تا شروع کمپین مسئولیت اجتماعی تدبیر، تنها ۹ روز باقیست.