با معرفی صفحه مسئولیت اجتماعی تدبیر، شما عزیزان را در کنار مشغله روزانه‌‏تان، به یک سفر، از هر کجا که هستید دعوت کردیم. مهم نیست در ترافیک هستید یا در منزل استراحت می‏کنید، در هر کجا که باشید با تلفن همراه‏تان، تنها یک کلیک با این سفر فاصله دارید.

همانطور که در مطالب پیشین اشاره شد، در این سفر  یک زوج جوان ماجراجو را همراهی می‌کنیم و همگام با آنها قاره آسیا را رکاب خواهیم زد. اگر مایلید با این زوج جوان “آقای نیما زکی و خانم حبیبه علوی” آشنا شوید، با ما همراه باشید تا پیش از ارائه برنامه سفر، به معرفی آنها بپردازیم.

زوج دوچرخه‏‌سوار ایرانی “نیما زکی و حبیبه علوی” ساکن شهر مراغه هستند. آقای زکی مهندس برق، برنامه‌نویس و طراح وب می‌باشد و مسئولیت مدیرعاملی و برنامه‌نویسی شرکت خود را دارد و همسر ایشان خانم علوی فوق لیسانس مدیریت بازرگانی و کارمند می‌باشد. این زوج جوان علی‌رغم مشغله کاری و مسئولیت‌های فراوان، فعالیت‌های ورزشی-اجتماعی خود را در زمینه کوهنوردی، جهان‏گردی، دوچرخه کوهستان، سنگ‏نوردی، غارنوردی و یخ نوردی از سال ۱۳۸۲ آغاز کردند.

این زوج فعال با پیام صلح برای کودکان جهان، فعالیت‌های جهان‏گردی با دوچرخه خود را پس از ازدواجشان در سال ۱۳۹۰ از کشور ایران آغاز کردند. آنها سواحل دریای خزر به طول ۱۰۰۰ کیلومتر (آستارا تا بندر ترکمن)، کویر مرکزی ایران، شمال شرق، کردستان و جنوب ایران را رکاب زدند.

در سال ۲۰۱۵ میلادی دو هزار کیلومتر از مسیر دریای سیاه تا استانبول را رکاب زدند و در سال ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ میلادی به مدت ۴ ماه کشورهای ترکیه، یونان، ایتالیا، سوییس، فرانسه، بلژیک، هلند، آلمان، دانمارک، نروژ، سوئد، فنلاند، استونی، لتونی، لیتوانی، لهستان و …را بیش از ده هزار کیلومتر رکاب زدند و در آخرین سفر در سال ۲۰۱۷ میلادی به طول پانصد کیلومتر کشور ارمنستان را رکاب زدند.

سفر جدید این زوج به مدت دو ماه، با حمایت شرکت پردازش موازی سامان از ۸ اسفند ۱۳۹۶ آغاز خواهد شد. با همراهی تدبیر، از آخرین اخبار و دستاوردهای این سفر پر مخاطره و جذاب آگاهی یابید و همگام با این زوج جوان سر تا سر آسیا را رکاب بزنید.  تا شروع کمپین مسئولیت اجتماعی تدبیر، تنها ۸ روز باقیست.