نسخه ۸.۸ نرم‌افزار جامع مالی و اداری تدبیر منتشر شد.

sppcco

  1. اضافه شدن قالبهای چاپی پیشنهادی جدید مشتریان در دفاتر حساب و روزنامه، امکانات جدید جهت سفارشی سازی چاپ انواع فاکتور خرید و فروش، همچنین امکاناتی جهت خلاصه‌سازی فاکتورهای فروش دارای کالاهای اشانتیونی (امکان عدم نمایش اشانتیونها در ردیفهای فاکتور و در عوض نمایش تعداد یا مقدار آنها به صورت ستون مجزا مقابل ردیف کالای اصلی) و قالبهای چاپی آماده برای بارکدهای میله‌ای در گزارشات چاپی سریالهای کالا و تعدادی قابلیت دیگر از امکاناتی است که در این نسخه از تدبیر جهت تسهیل و سفارشی و کاربردی‌سازی چاپ اطلاعات اضافه شده است.
  2. مسدودسازی (black list) شماره حسابهای بانک در ثبت چک دریافتنی، امکان جدیدی در سیستم خزانه داری است.
  3. امکان تفکیک هزینه‌های پرداختی توسط فروشنده در اینکوترمهای خاص خرید خارجی و همینطور امکان تسویه با تأخیر هزینه‌ها با امکانات مورد نیز جهت ارائه هشدار سررسید پرداخت هزینه‌ها از امکانات اضافه شده در سیستم سفارشات خارجی است.
  4. مجموعه دیگری از قابلیتهای کاربردی در سیستمهای کنترل تولید، خدمات پس از فروش، حقوق و دستمزد و پرسنلی و هوش تجاری در دسترس قرار گرفته است و علاوه بر آن مجموعه‌ای از سفارشات مشتریان در سیستم سفارشی فروش موتورسیکلت در این نسخه تحویل داده شده است.
  5. برخی قابلیتهای جدید زیرساختی در گزارش‌ساز سفارشی و همینطور امکانات جدید در جستجوی اطلاعات نیز از جمله امکاناتی هستند که در تجربه کاربری عمومی کاربران سیستم تأثیرگذار هستند.

کاربران گرامی جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند مراتب را از طریق واحد پشتیبانی پیگیری نمایند.