3%d9%86%d8%b3%d8%ae%d9%87-8-9

نسخه ۸.۹ نرم‌افزار جامع مالی و اداری تدبیر که حاوی امکانات مفید و کاربردی بسیاری برای کاربران نرم‌افزار می‌باشد، منتشر شد.
اضافه شدن سیستم مدیریت تنخواه با قابلیت یکپارچه‌سازی با سیستم خزانه‌داری (ثبت و مدیریت انواع پرداخت و دریافت مرتبط)، حسابداری (صدور سند مصرف تنخواه)، خرید و فروش (خرید از محل تنخواه)، کارتابل، ارز و … از امکانات جدید این نسخه است.
امکان مشاهده رویدادهای پیش رو در «تقویم رویدادها» با قابلیت نمایش تعطیلات رسمی و سازمانی و همچنین انواع سررسیدهای موجود در سیستم چک و سفارشات و فروش و … با قابلیت تعریف تقویم‌های متعدد برای کاربران با ستون‌های مورد نظر کاربر یکی دیگر از امکانات این نسخه می‌باشد.
از دیگر امکانات نسخه ۸.۹ تدبیر، امکان تغییر قلم (فونت) محیط برنامه‌های مالی و حقوق و دستمزد است که امید است در کنار امکانات شخصی‌سازی که از پیش در این نرم‌افزار وجود داشته است (مانند امکان تغییر پوسته و رنگ و تصویر پس زمینه) تجربه کاربری دلپذیرتری برای کاربران نرم‌افزار فراهم آورد.
امکان ایجاد گزارشات گروه بندی شده از تمام گزارشات تدبیر نیز در این نسخه در دسترس قرار گرفته است و می‌تواند در کنار سایر امکانات گزارشی و گزارش‌سازهای دیگر تدبیر، کاربران را در جهت به دست آوردن گزارشات جمع بندی شده بر اساس پارامترهای دلخواه از گزارشات موجود یاری کند.
در کنار این قابلیت‌ها، قابلیت‌های جزئی بسیاری به زیرسیستم‌های مختلف نرم‌افزار تدبیر اضافه شده و بهبودهای زیادی در عموم سیستم‌ها صورت گرفته است که جزئیات آنها از طریق واحد پشتیبانی در دسترس کاربران گرامی است.