نوروزسالی دیگر را پشت سر گذاشتیم و خوشحالیم که به استقبال نوروزی دیگر می‌رویم؛ جشنی بزرگ که بیش از سه هزار سال توسط ایرانیان گرامی داشته شده و فراز و نشیب‌های سیاسی و تغییرات نقشه جغرافیا، نتوانسته متوقفش کند. جشنی که شاید بزرگترین نماد وحدت ملی ایرانیان باشد. هر ایرانی، در هر کجای جهان، فارغ از قوم، نژاد، زبان، لهجه، دین، مذهب، گرایشات سیاسی، طبقه اجتماعی و اقتصادی، نوروز را با دل و جان گرامی می‌دارد.
ویژگی منحصر به فرد نوروز، که آن را از دیگر جشن‌های سال نو از قبیل کریسمس و سال نوی چینی متمایز می‌سازد، انطباق دقیق آن با پدیده نجومی اعتدال بهاری است. یعنی لحظه پایان زمستان و شروع بهار در نیمکره شمالی کره زمین. از این لحظه به بعد، طول روز بر طول شب فزونی می‌گیرد و نبردی که از شب یلدا، طولانی‌ترین شب سال، آغاز گردیده، با پیروزی شکوهمند روز و روشنایی به پایان می‌رسد.
ما، اعضای هیئت مدیره و کارکنان شرکت پردازش موازی سامان، که در کنار سایر ایرانیان سخت‌کوش که دغدغه پیشرفت و توسعه این مرز و بوم را دارند، سالی پر از تلاش و کوشش پرثمر را پشت سر گذاشته‌ایم، نوروز و سال نوی خورشیدی را به ملت سرافراز ایران تبریک می‌گوییم و برای همه ایرانیان در سراسر دنیا، سالی سرشار از شادمانی و شادکامی آرزومندیم.
هیئت مدیره و کارکنان شرکت پردازش موازی سامان
شرکت پردازش موازی سامان تولید کننده محصولات تدبیر و سیستم حسابداری مالی، اداری، بازرگانی و حسابداری صنعتی