نیاز کسب و کار به هوش تجاریاگر یکی از اعضای هیئت مدیره، مدیران ارشد یا مدیران میانی سازمانتان هستید؛ یا اگر تنها مسئول یک یا چند فرایند معین در موسسه خود هستید حتما خوشحال خواهید شد اگر بتوانید عملکرد سازمان، دپارتمان یا فرایندهای خود را با تعریف چند شاخص ساده اما کلیدی اندازه گیری و کنترل کنید.
اگر تعریف این شاخصها در محیطی ساده و آشنا و به صورت بخشی کاملا یکپارچه از نرم افزاری باشد که اطلاعات مالی و عملیاتی فرایندهایتان را طی ماهها و سالهای گذشته در آن وارد کرده اید یا از این پس قصد چنین کاری را دارید، قطعا خوشحالی شما دو چندان خواهد شد.
نهایتا اگر شاخصهای تعریف شده را بتوانید با سلیقه خود در قالب نمودارها، نمایانگرها و دیگر عناصر دیداری درون یک داشبورد مخصوص خودتان قرار داده و بصورت لحظه ای بررسی و کنترل نمایید، بدون اینکه نیاز به مشاهده یا طراحی گزارشات متعدد در بخشهای مختلف نرم افزار داشته باشید، احتمالا درک و احساس شما از کسب و کارتان به کلی دگرگون خواهد شد.
به خریداران جدید نرم افزارهای مالی و اداری تدبیر و به کاربران فعلی این نرم افزارها در کلیه شرکتها و موسسات تولیدی، بازرگانی، خدماتی و پیمانکاری، قویا توصیه میکنیم که سیستم هوش تجاری تدبیر را در اولین فرصت مورد بررسی و ارزیابی قرار دهند.

تیم توسعه نرم افزار هوش تجاری تدبیر

اردیبهشت ۱۳۹۳
شرکت پردازش موازی سامان تولید کننده محصولات تدبیر و سیستم حسابداری مالی، اداری، بازرگانی و حسابداری صنعتی