814719588_74381

آخرین روز پاییز ۱۳۹۴، دوازدهمین همایش سالانه انجمن حسابداری ایران در مرکز همایش‌های بین‌‏المللی صدا و سیما، با حضور جمع کثیری از فعالان حوزه مالی و حسابداری کشور برگزار شد.
شرکت پردازش موازی سامان همچون سال‌های پیش، در این همایش حضوری پررنگ داشت. کارشناسان فنی و فروش شرکت، ضمن معرفي آخرين تغييرات و امكانات در نسخه‌‏هاي جديد نرم‎افزار جامع مالی و اداری تدبير به بازدیدکنندگان، با توجه به حضور مدیران مالی از سراسر کشور در این همایش، فرصت را مغتنم شمرده و آخرین نظرات، پیشنهادات و خواسته‌‏ها‏ی مهم فعالان این حوزه را دریافت کردند.
سخنرانان این همایش با محوریت موضوع «حسابداری، سلامت و انضباط مالی»  به ارائه سخنرانی پرداختند. از جمله سخنرانان این همایش، آقای دکتر ناصر پرتوی (رییس هیأت مدیره و دبیرکل انجمن حسابداری ایران)، جناب آقای دکتر علی ثقفی (مؤسس انجمن حسابداری ایران)، آقای دکتر محمد فطانت (رییس سازمان بورس و اوراق بهادار)، آقای دکتر احسان جمالی (معاون فنی و آماری سازمان سنجش آموزش کشور) و آقای هوشنگ خستویی (رییس هیأت مدیره مؤسسه حسابرسی) بودند. در پایان بنا به روال سال قبل، از دو تن از افراد برجسته این حوزه: آقایان دکتر حسین عبده تبریزی و دکتر عباس هشی به عنوان سرآمدان سال، تقدیر و قدردانی به عمل آمد. حسن ختام این همایش، اجرای زیبای گروه موسیقی رستاک بود. در پایان، شرکت‏‌کنندگان در همایش با هدیه گرفتن فال حافظ بدرقه شده و به استقبال شب یلدا رفتند.
مدیریت و کارکنان شرکت پردازش موازی سامان ضمن تشکر ویژه از برگزارکنندگان این همایش، امیدوار هستند با ارائه نرم‌‏افزاری جامع و مطابق با نیازهای روز عرصه حسابداری، سهمی در راستای تحقق سلامت و انضباط مالی داشته باشند.

از شرکت پردازش موازی سامان تولید کننده محصولات تدبیر و سیستم حسابداری مالی، اداری، بازرگانی و حسابداری صنعتی