یکی از معیارهای زیبایی، داشتن پوستی جوان و شاداب است، اولین قدم برای داشتن یک پوست سالم شناسایی مشکلات و رفع آن‌ها است.

شرکت Neutrogena که یکی از برندهای معتبر در زمینه محصولات مراقبت پوستی است، از دستگاه اسکنر پوست جدید خود در نمایشگاه CES 2018  رونمایی کرد. این اسکنر قادر به شناسایی مشکلات پوستی است.

اسکنر پوست Neutrogena با اتصال به بخش بالایی گوشی آیفون و اسکن کردن پوست از طریق دوربین پشتی، یک تصویر واضح با رزولوشن بالا در صفحه گوشی موبایل ارائه می‌دهد. همچنین قادر است به کمک هوش مصنوعی و حسگرهای موجود، میزان رطوبت پوست را اندازه‌گیری کند و اطلاعات را به گوشی انتقال دهد. سپس اطلاعات به کمک اپلیکیشن Skin360 که قابلیت نصب بر روی گوشی‌های آیفون را داراست، آنالیز می‌شود و به پوست امتیازی مابین صفر و صد می‌دهد. علاوه بر این راه‌کارها، مدت‌زمان مورد نیاز برای رفع این مشکلات را نیز در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

البته قبلا نیز می‌توانستید اسکنرهای پوست را از فروشگاه‌های لوازم آرایشی و بهداشتی تهیه کنید، ولی به نظر می‌رسد اسکنر SkinScanner  با قابلیت کاربری عالی و دسترسی آسان، نظر اکثر مشتریان جوان را که ارتباط عمیقی با تکنولوژی دارند و اغلب به‌صورت آنلاین خرید می‌کنند، به خود جلب خواهد‌ کرد.

این مجموعه از ۱۲ چراغ ال‌ای‌دی، یک لنز با توانایی بزرگ‌نمایی تا ۳۰ برابر و یک سنسور رطوبت‌سنج در لبه دوربین تشکیل شده‌ است. تنها کاری که باید انجام دهید، این است که اپلیکیشن Skin360 را در گوشی خود باز کنید و اسکنر را روی پوست خود قرار دهید و عکس بگیرید، رزولوشن بالای عکس و مشاهده وضعیت پوستتان شما را شوکه خواهد کرد. این اپلیکیشن همچنین پوست شما را با سایر افرادی که همسن شما هستند مقایسه و رتبه‌بندی می‌کند، پس از دریافت امتیاز خود با کلیک بر روی دکمه Improve  وارد فروشگاه آنلاین Neutrogena می‌شوید و در آنجا محصولاتی که به شما کمک خواهند کرد مشکلات پوستی خود را رفع کنید، پیشنهاد داده می‌شوند.

این محصول در ارتباط با صنعت مد و زیبایی طراحی شده و هدف از طراحی آن، افزایش فروش محصولات Neutrogena است.

Neutrogena  این اسکنر را با قیمتی حدود ۵۰ دلار به فروش می‌رساند.

منبع: ENGADGET