فکر کنید پس از یک روز سخت کاری به خانه آمده­اید و دلتان یک نوشیدنی سرد می­خواهد یا آنقدر گرسنه هستید که هوس ساندویچ کرده­اید. احتمالاً در آینده­ای نزدیک شاهد یخچالی خواهید بود که احساسات شما را درک کرده و غذا یا نوشیدنی مورد نیازتان را در مقابل شما قرار می­دهد.

یخچال هوشمند پاناسونیک

به تازگی پاناسونیک در نمایشگاه IFA آلمان، از یخچال هوشمندی رونمایی کرده که ویژگی­های منحصر به فردی دارد. این یخچال علاوه بر بهره­مندی از قابلیت حرکت کردن، قابلیت اجرای فرمان­های صوتی را داشته و قادر است پس از هر فراخوانی توسط شما، حرکت کرده و نزدتان بیاید.

علاوه بر این خصوصیات، یخچال هوشمند Panasonic از قابلیت اتصال به یک پایگاه داده‌ برخوردار است. پایگاهی که این یخچال هوشمند از آن بهره می­برد، با توجه به اطلاعات موجودش می‌تواند پیشنهادات مختلفی را در زمینه‌ی چگونگی سرو غذاهای مختلف ارائه دهد. علاوه بر آن، اگر شما غذای خاصی را از یخچال هوشمند پاناسونیک درخواست کنید، این یخچال پیشنهاداتی را در زمینه‌ی نوشیدن نوشیدنی‌های مناسب با آن غذا به شما ارائه خواهد داد.

باید صادقانه عرض کنیم که اگرچه تصور این یخچال هوشمند در خانه­هایمان بسیار هیجان­انگیز به نظر می­رسد، اما این یخچال تنها یک نمونه اولیه بوده و برای دیدن آن در خانه­هایمان باید مدت زمان زیادی را انتظار بکشیم.

منبع: نت نوشت