توسعه و پیچیدگی فعالیت‌های اقتصادی از یک سو و لزوم فراهم آوردن اطلاعات دقیق از طریق سیستم‌های مالی از سوی دیگر، سبب شده تا مدیران محترم در جستجو برای یافتن بهترین راه حل جهت دسترسی سریع به اطلاعات نقدینگی شرکت خود باشند.

شرکت پردازش موازی سامان، ارائه‌دهنده نرم‌افزارهای جامع مالی و اداری تدبیر، همواره در نیازسنجی و پیش‌بینی تقاضای بازار پیشرو بوده است لذا در همین راستا اقدام به برگزاری ویژه سیستم خزانه‌داری تدبیر نموده است.

از جمله ویژگی‌‌های سیستم خزانه‌داری تدبیر ارتباط مستقیم با سایر سیستم‌های مالی و اداری تدبیر، کنترل صورت جریان وجوه نقد، کنترل اسناد پرداختنی و دریافتنی، مدیریت تنخواه، ارتباط مستقیم با فاکتورها، صورت مغایرت بانکی، ارتباط با سندهای حسابداری و … می‌باشد. (لیست کامل امکانات سیستم خزانه‌داری تدبیر را مشاهده کنید).

با توجه به اهمیت سیستم خزانه‌داری تدبیر برای مدیران مالی و اجرایی سازمان‌ها، کارشناسان فنی ما آماده‌‏ی معرفی و ارائه مشخصات و مزایای ویژه‎ی این سیستم می‌باشند. علاقه‌مندان می‌توانند با شماره تلفن ۰۲۱۸۳۸۹۰ تماس حاصل نمایند و از شرایط استثنایی این جشنواره که از ۲۲ الی ۲۷ اردیبهشت ماه ۱۳۹۷ برگزار می‌گردد، استفاده نمایند.