با توسعه فناوری اطلاعات و موبایل‌های هوشمند، اپلیکیشن‌ها امروزه نقش بسیار موثری بر متحول شدن انواع خدمات عمومی و اختصاصی در صنعت‌های مختلف دارند. اپلیکیشن‌های تدبیر که توسط شرکت پردازش موازی سامان، ارائه‌دهنده سیستم‌های جامع مالی و اداری تدبیر، عرضه شده است این امکان را برای کارکنان سازمان‌ها ایجاد می‌کند که راحت‌تر و یا گاها از راه دور به سازمان خود دسترسی داشته باشند. اپلیکیشن‌های تدبیر بیش از یک برنامه موبایلی است و اهداف اصلی آن‌ها ارتقا کارایی و تسهیل‌سازی فرآیندها می‌باشد.

اپلیکیشن‌های حسابداری همراه تدبیر، کارتابل تدبیر، تدبیر کارکنان، انبارگردانی تدبیر، مدیریت شبکه توزیع، عوامل توزیع، داشبورد تدبیر، تنخواه‌گردان تدبیر، تایم‌شیت تدبیر، ثبت آمار تولید تدبیر، تقویم رویدادها و حسابداری شخصی تدبیر از جمله اپلیکیشن‌هایی هستند که تاکنون توسط گروه نرم‌افزاری تدبیر عرضه شده است. در ادامه به توضیح چند اپلیکیشن تدبیر پرداخته می‌شود.

 

  • اپلیکیشن حسابداری همراه تدبیر

با اپلیکیشن اندرویدی حسابداری همراه تدبیر تمامی امکانات “سیستم تحت وب تدبیر” از طریق گوشی موبایل در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. حسابداری همراه تدبیر یکی از برنامه‌های جانبی سیستم جامع مالی و اداری تدبیر است که دسترسی به گزارشات و اطلاعات این سیستم را از طریق گوشی‌های همراه میسر می‌کند. نسخه‌ تحت وب برای استفاده در سایر سیستم عامل‌ها با قابلیت استفاده به صورت SPA در دسترس است. توجه شود که حسابداری همراه تدبیر برنامه مستقلی نیست و پیش‌نیاز استفاده آن در اختیار داشتن نسخه‌ای از سیستم جامع مالی اداری تدبیر به همراه سیستم تحت وب است.

 

  • اپلیکیشن کارتابل تدبیر

اپلیکیشن اندرویدی کارتابل تدبیر و نسخه تحت وب آن، برنامه‌ای کاربردی است که جهت اطلاع‌رسانی‌های دقیق، ساده و سریع یک سازمان در خصوص اطلاعات سیستم اتوماسیون جامع مالی و اداری تدبیر به کارکنان تولید شده است. این اپلیکیشن با “سیستم کارتابل” و “سیستم تحت وب تدبیر”  یکپارچگی کامل دارد و از امکانات این برنامه کاربردی می‌توان به امکان ایجاد زنجیره کارها، امکان ارسال و دریافت فرم‌های سیستمی و انواع پیوست‌ها و امکان گفتگوی آنلاین درون سازمانی اشاره کرد.

  • اپلیکیشن تدبیر کارکنان

اپلیکیشن تدبیر کارکنان راهکار سیستم جامع مالی و اداری تدبیر برای ارتباط آنلاین کارکنان با سیستم حقوق و دستمزد و پرسنلی تدبیر است. از امکانات این اپلیکیشن می‌توان قابلیت اجرای این برنامه روی سیستم عامل اندروید و سیستم تحت وب، یکپارچگی کامل با سیستم حقوق و دستمزد و پرسنلی تدبیر، امکان مشاهده وضعیت وام‌ها و مرخصی‌ها و قابلیت شخصی‌سازی تنظیمات اپلیکیشن توسط کارفرما را نام برد.

 

  • اپلیکیشن مدیریت توزیع تدبیر

اپلیکیشن مدیریت توزیع، ابزاری قدرتمند و منحصربه‌فرد، به منظور ردیابی واسطه‌های فروش، افزایش بازدهی عملکرد بازاریابان حضوری و هوشمندسازی مدیریت و کنترل بازاریابان تولید شده است. مدیریت میزان دسترسی به اطلاعات، امکان ناحیه‌بندی بازاریابان روی نقشه‌ها، مسيربندي هوشمند، رهگیری و ردیابی لحظه‌ای روی نقشه، گزارش لحظه‌ای از وضعیت بازاریابی و مشاهده وضعيت سفارش ثبت شده آنلاین از جمله امکانات این اپلیکیشن است.

 

  • اپلیکیشن انبارگردانی تدبیر

اپلیکیشن انبارگردانی تدبیر یکی از برنامه‌های جانبی سیستم جامع مالی و اداری تدبیر است که امکان مدیریت فرآیندهای انبارگردانی و مشاهده گزارشات مختلف موجودی کالا، انبار و کاردکس را در اختیار کاربران سیستم انبار قرار می‌دهد. از امکانات این برنامه می‌توان به سرعت بالا در پیدا کردن اطلاعات کالاها، امکان مشاهده لیست کالاها به همراه موجودی، بررسی و مشاهده مغایرت‌ها، قابلیت استفاده از بارکدخوان، مشاهده موجودی به‌صورت لحظه‌ای از طریق تمامی برگه‌های انبار،  کاردکس ریالی و مقداری کالا، گزارش‌های موجودی کالا به تفکیک انبار و ده‌ها مزیت دیگر اشاره نمود.

 

در پایان

اپلیکیشن‌های تدبیر در هر کسب و کاری صرف نظر از اندازه سازمان و یا نوع صنعت قابل استفاده هستند. نرم‌افزارهای مالی و اداری تدبیر و اپلیکیشن‌های مرتبط با آن‌ها برای کمک به صاحبان کسب و کار جهت بهبود گردش کار و اجرای کارآمدتر کسب و کار، توسعه یافته‌اند. اپلیکیشن‌های تدبیر با هدف ساده‌سازی فرآیندهای سازمانی و تجاری و بهبود بهره‌وری، کاربران را قادر می‌سازد به اطلاعات در زمان درست دسترسی داشته باشند؛ تصمیمات بهتری بگیرند و سریع‌تر به نیازهای در حال تغییر کسب‌وکار خود پاسخ دهند.